Pomemben dan za Subaru!

11. 11. 2021 | Janoš Pečnik
Deli

Subaru je moral tokrat pozabiti na bokserske motorje. Svoj prvi električni avtomobil - SUV z imenom Solterra - so razvili skupaj s Toyoto, ki je Solterrinega dvojčka predstavila v prejšnjem tednu.

Danes je za Subaru pomemben dan. Japonska znamka je predstavila svoje prvo električno vozilo - SUV z imenom Solterra. Razvili so ga skupaj s Toyoto, ki je Subarujev solastnik. Toyota bZ4X pa je tako že drugi avtomobil, ki je dobil Subarujevega dvojčka. Tudi Subaru je najprej predstavil različico za japonski trg. Tej sledi ameriška, znano pa je, da se bo Solterra prodajala tudi v Evropi.

Solterro so razvijali skupaj s Toyoto

Subaru svojo platformo za električna vozila imenuje enostavno e-Subaru. Gre pa torej za enak avtomobil, ki ga poganjata dva 80 kW elektromotorja (skupaj 160 kW) - po en na vsaki osi ali en 150 kW motor na sprednji osi. Pri Subaruju so potem dodali ščepec svojega slovesa proizvajalca avtomobilov s simetričnim štirikolesnim pogonom in sistem za upravljanje z voznimi nastavitvami poimenovali AWD X-Mode. 

Preberite še: Revolucija pri Toyoti! Volanski sistem, kot ga še niste videli ...

Ker gre za Subaru, velja povedati tudi, da je Solterra 21 centimetrov oddaljena od tal. Baterijski sklop zmogljivosti 71,4 kWh omogoča 460 dosega - sicer izmerjenega po japonskem standardu WLTC. Moč polnjenja znaša 150 kW, do 80 odstotkov pa se Solterra napolni v 30 minutah.

Iz enakega razloga ni presenečenje niti oblika, ki je z izjemo podrobnosti na lučeh in maski spredaj, ki res nekoliko bolj spominja na Subaru, pravzaprav enaka. Solterra v dolžino prav tako meri 469 centimetrov, široka 186 in visoka 165 centimetrov, medtem ko medosna razdalja meri 285 centimetrov. Štirikolesno gnana različica tehta 2.020 kilogramov, različica s pogonom na sprednji kolesni par pa 1.930 kilogramov.

Serijska platišča so 18 palčna, 20 palčna so opcijska pri štirikolesno gnanem modelu. Tudi razporeditev v prostorni notranjosti je znana iz Toyote. Z nekoliko spuščenim osrednjim zaslonom in višjim voznikovim instrumentnim zaslonom, ki seže nad volan.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol