Porsche 911 Turbo prenovljen

Po Porscheju 911 Carrera sta iz Stuttgarta pripeljal še prenovljena Porscheja 911 Turbo in 911 Turbo S, ki bosta uradno premiero doživela na avtomobilskem salonu v Detroitu.

Porsche 911 Turbo prenovljen (foto: Porsche) Porsche
1. 12. 2015

Porscheju 911 Turbo v kupejevski in kabrioletni različici so namenili za 20 "konjev" več moči. Njegov 3,8-litrski bokserski šestvaljnik razvija 540 "konjskih moči", kar so dosegli z modificiranimi sesalnimi vstopniki na motorni glavi, novimi injektorji goriva in višjim tlakom vbrizgavanja. Motor v močnejšem 911 Turbo S razvija 580 "konjskih moči", ki izhajajo iz novega turbo polnilnika z večjimi kompresorji. Porsche sicer ostaja edini proizvajalec avtomobilov, ki bencinske motorje opremlja s turbinskim polnilnikom s spremenljivo geometrijo turbine.

Motorjem so namenili tudi tako imenovano "dynamic boost function", s katero so jim še povečali odzivnost in dinamiko. Funkcija ohranja tlak v valju tudi tedaj, ko voznik popusti pedal za plin. Tedaj le prekine vbrizg goriva, dušilna loputa pa ostane odprta. Motor se zato na ponovni pritisk na plin odzove brez zamude. Učinki funkcije so sicer bolj zaznavni v športnem načinu delovanja.

911 Turbo S Coupé sicer v 2,9 sekunde pospeši do 100 km/h in pospešuje do največje hitrosti 330 km/h, 911 Turbo pa do 100 km/h pospeši v treh sekundah in izgubi zagon pri 320 km/h. Kupeji porabijo 9,1 litra goriva na 100 km, kabrioleti pa 9,3 litra na 100 km.