Porsche 918 Spyder za 784.817 evrov

30. 4. 2011
Deli

Pri Porscheju so začeli prodajati superšportnika 918 Spyder, ki ga v naslovu omenjena cena ustoličuje kot najdražjega serijskega Porscheja v ponudbi novih avtomobilov tovarne iz Stuttgarta.

Novi 918 Spyder je brezstrešni dvosed s hibridnim pogonom in snemljivima deloma strehe. Ker gre za plug-in hibrid, ga bo mogoče polniti prek domače električne vtičnice. Superšportnik izhaja iz ženevske študije, kupce pa že vabi z izjemno obliko in s štirilitrskim osemvaljnikom z močjo 368 kilovatov, ki mu pri nabiranju moči pomagata dva elektromotorja skupne moči najmanj 160 kilovatov.

Bencinski motor izhaja iz dirkaškega, ki poganja Porscheja RS Spyder. Menjalnik je sedemstopenjski dvosklopčni PDK, pogon je po zaslugi elektromotorjev štirikolesni. Baterija je litij-ionska, njeno polnjenje pa naj bi zahtevalo okoli tri ure. Moči je torej več kot dovolj, preseneča pa zelo skromna poraba komaj tri litre. Ni kaj, pri Porscheju so se s hibridnim paketom odlično pripravili na novi evropski ciklus merjenja porabe, kar potrjuje tudi le 70-gramski izpust CO2 na prevoženi kilometer.

Pri Porscheju so se poigrali s številkami in 918 Spyderja omejili na največ 918 primerkov. Izdelovati ga bodo začeli šele 18. septembra leta 2013, prvi primerki pa bodo iz Zuffenhausena dobavljeni novembra istega leta. Monokok je ojačen z ogljikovimi vlakni. 918 Spyder od 0 do 100 km/h pospeši v 3,2 sekunde in doseže največjo hitrost 320 kilometrov na uro. Pri Porscheju računajo, da bo za krog na Nordschleife 918 Spyder potreboval manj kot sedem minut in pol, kar pomeni hitrejši čas od legendarne Carrere GT.

Mimogrede, do 150 km/h na uro se lahko 918 Spyder vozi s pogonom zgolj na elektriko. Porsche je, da bi premostil čas do dobave novega superšportnika, predstavil še posebno serijo 911, imenovano 911 Turbo S Edition 918 Spyder. Prav tako omejena serija se pohvali s posebno barvo in opremo.