Porsche Cayenne se pelje v tretjo generacijo

Porsche je kar na "domačem dvorišču" v stuttgartskem Zuffenhausnu predstavil novo, tretjo generacijo svojega velikega športnega terenca Cayenna, ki se je izkazal za veliko uspešnico, saj so ga od prve predstavitve leta 2002 prodali v več kot 760.000 primerkih.

Porsche Cayenne se pelje v tretjo generacijo (foto: Porsche) Porsche
30. 8. 2017

Porsche je Cayennu z novo generacijo namenil povsem novo tehnično zasnovo, zaradi katere je kljub razširjenemu naboru opreme do 65 kilogramov lažji od predhodnika. Medosna razdalja je z 2.895 milimetri ostala enaka, dolžina se je za 63 povečala na 4.918 milimetrov, v višino pa je Cayenna za 9 milimetrov manj. Tudi prtljažnik se je za 100 litrov povečal na osnovnih 770 litrov, več prostora pa je namenjenega tudi potnikom.

Pri njegovem razvoju so inženirji močno izhajali iz Porscheja 911, tako po videzu, kot tudi po tem, da so mu namenili gume različnih dimenzij na prednji in zadnji premi in štirikolesni volan, s katerim so mu dodatno izboljšali vodljivost. Aktivni štirikolesni pogon bo serijski, prav tako pa tudi zračno vzmetenje in programa za stabilizacijo Porsche 4D in Porsche Dynamic Chassis Control.

Nov je tudi osemstopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S, ki bo v začetku deloval v kombinaciji z dvema novima šestvaljnikoma, iz katerih izhajata tudi različici. 'Standardni' Cayenne  je opremljen s trilitrskim turbobencincem, ki je s 340 'konji' za 40 'konjskih moči' močnejši od predhodnika, Cayenne S  pa 440-'konjskim' 2,9-litrskim biturbo motorjemV6, ki tudi prinaša 20-'konjsko' povečanje moči in omogoča pospeške v manj kot petih sekundah do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 265 kilometrov na uro.

Vozniku je sicer namenjen novi paket Sport Crono, sicer pa je na ravni Cayennovega razreda tudi voznikov delovni prostor z osrednjim analognim prikazovalnikom hitrosti, ki ga obdajata dva 7-palčna zaslona na tekoče kristale. Na armaturni plošči sicer izstopa 12,3-palčni na dotik občutljivi zaslon.

Novi Porsche Cayenne je sicer že na voljo, v Nemčiji pa Cayenne stane najmanj 74.828, Cayenne S pa najmanj 91.964 evrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri