Z letom 2020 se bodo njihovi dirkalniki začeli pojavljati v leta 2011 ustanovljenem razredu R-GT.
Dirkaška zgodovina Porscheja je brez dvoma bogata. Njihovi avtomobili so se do nedavnega pojavljali na Le Mansu, znamka ima svojo dirkaško serijo GT3, včasih so kot motorni opremljevalec nastopali v seriji Formula 1, precej bogata pa je tudi zgodovina v reliju, saj je Porsche med drugim osvojil zmago na reliju Dakar, rezultat tega pa je ne nazadnje model 959. Da se torej Porsche vrača v reli, tako niti ni preveliko presenečenje.
Vrnitev v svet relija je tako Porsche napovedal v letu 2020, njihovi avtomobili pa bodo izdelani v skladu z leta 2011 pripravljenim pravilnikom razreda R-GT. V ta namen bodo pri Porscheju predstavili dirkalnik, zasnovan na modelu 718 Cayman GT4 Clubsport. Avtomobil – v konceptni fazi predstavljen na ADAC-ovem reliju lani – bo poganjal atmosfersko polnjen 3,8-litrski šestvaljnik s 425 'konji' oziroma 313 kilovati moči, seveda pa bo v primerjavi s serijskim avtomobilom deležen tudi številnih drugih posegov, namenjenih zniževanju teže ter izboljšanju vodljivosti.
Prav omenjeni reli, na katerem se je po pisti s konceptom zapeljal Romain Dumas, je bil eden izmed odločujočih dejavnikov za to, da se Porsche vrne v reli. Na omenjenem dogodku se je Dumas s konceptnim dirkalnikom pojavil kot predtekmovalec, ta vikend pa se je z njim na Porschejevem dogodku v avstrijskem kraju Zell am See zapeljal še Porschejev dirkač v seriji turnih avtomobilov, Richard Lietz, in tako znova predstavil dirkalnik potencialnim strankam.