Pisali smo že o rekordnem tržnem deležu znamke Volkswagen v Sloveniji, tokrat pa vas seznanjamo še z uspehom podjetja, ki na domačem trgu zastopa znamke Audi, Seat, Škoda in Volkswagen.
Leta 2011 so v podjetju Porsche Slovenija, uvozniku in distributerju večine znamk koncerna Volkswagen, dosegli rekordno dobre prodajne rezultate. Po podatkih za 11 mesecev 2011 so količino prodanih avtomobilov dvignili za dobrih tisoč primerkov in si zagotovili četrtinski tržni delež prodaje novih osebnih avtomobilov (24,6 odstotka, povečanje za 2,62 odstotne točke).
Skupna prodaja 13.092 avtomobilov pomeni kar 9,6 odstotka povišanja, glede na to, da se je slovenski trg novih avtomobilov malenkostno zmanjšal, pa tak rezultat pomeni še prepričljivejši uspeh v primerjavi s tekmeci. Z načrtovano prodajo decembra pa načrtujejo, da bodo prodali več avtomobilov kot leta 2008, ko je bilo pri nas tudi v skupnem seštevku prodano rekordno veliko število avtomobilov.
Med znamkami je najbolj napredoval Volkswagen, ki je letos tudi dosegel rekord. Tako v prodaji osebnih kot lahkih gospodarskih avtomobilov se je precej povečalo število slovenskih kupcev, ki so si omislili novega Volkswagna, pri lahkih gospodarskih avtomobilih kar 84 odstotkov več kot leta 2010. Poudarjajo, da kupce pridobivajo s pravimi in poštenimi cenami. Tudi Škoda je povečala svoj tržni delež, na 5,45 odstotka, čeprav v preteklem letu v svoji ponudbi niso imeli nobenega novega modela. Pred kratkim so s trgovcem v Novi Gorici tudi dopolnili svojo prodajno mrežo.
Audi je s 17-odstotno rastjo dosegel osnovni cilj, obljubljajo pa, da si bodo tudi v prihajajočem letu poskušali povrniti vodilno mesto med premijskimi znamkami. Pri znamki Seat so preteklo leto poskušali povečati ugled in prepoznavnost znamke, saj novih modelov ni bilo. S 15-odstotno rastjo pa so Seatov tržni delež v prodaji dvignili na tri odstotke. (TP)