Porsche Taycan tudi za tiste z nekoliko bolj plitkimi žepi

21. 1. 2021 | Jure Šujica
Deli

Notranjost brez usnja? Tudi to je ena izmed možnosti.

Porsche je s Taycanom vstopil v vse večji razred avtomobilskih proizvajalcev, ki na trgu že ponujajo električne avtomobile, seveda pa je tudi njihova električna limuzina v skladu s pozicijo znamke na trgu večini običajnih smrtnikov cenovno nedostopna. Se bo pa krog tistih, ki si Taycana vendarle lahko privoščijo kot kaže že zelo kmalu povečal. Porsche je namreč napovedal prihod še nekoliko cenejše različice modela.

Po aktualnem ceniku je za Taycana v Sloveniji potrebno odšteti vsaj slabih 112.000 evrov z upoštevanim DDV-jem, za ta denar pa je na voljo različica 4S z močjo 390 kilovatov. Novinec bo na drugi strani ponujal precej manj moči, saj se bo številka ustavila že pri 300 kilovatih oziroma 350 kilovatih v primeru doplačila za baterijski sklop Performance Battery Plus. Takšen Taycan bo do 100 kilometrov na uro pospešil v 5,4 sekundah, najvišja hitrost pa bo znašala 230 kilometrov na uro.

Kupci bodo tako v prvi vrsti deležni manjše moči, ne pa tudi precej manjšega dosega. Že v osnovi bo namreč avtomobil opremljen z baterijskim pogonskim sklopom kapacitete 79,2 kilovatne ure, ki naj bi zadoščal za 431 kilometrov avtonomije. Večji sklop s kapaciteto 93,4 kilovatne ure bo medtem zadoščal za dodatnih 53 kilometrov. Ob tem bo še vedno omogočeno hitro polnjenje sklopa z močjo 225 kilovatov (in brezstično plačevanje s funkcijo Plug & Charge) ter nakup polnilnika z močjo polnjenja 22 kilovatov, ki se nahaja v vozilu.

Notranjost na prvi pogled ostaja enaka, so pa zato spremenjeni nekateri detajli. Tako bodo recimo sedežne prevleke v osnovi le delno odete v usnje, medtem ko bo srednji del odet v tekstil. Hkrati bo mogoče izbrati tudi oblazinjenje, ki bo v celoti izdelano iz recikliranih materialov in tako povsem brez usnja.

In kakšna bo cenovna razlika med najcenejšim Taycanom in Taycanom 4S, ki je doslej veljal za denarnici najbolj prijaznega? Precejšnja! E-Taycan se bo namreč spustil precej pod mejo 100.000 evrov, domači zastopnik pa bo zanj, upoštevajoč davek na dodano vrednost, zahteval vsaj 88.300 evrov. In če so pri Porscheju že lani prodali preko 20.000 Taycanov, je pričakovati, da bo letos ob novi vstopni izvedbi modela ta številka še precej višja.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel