Porschejeva hibridna Panamera je postala še močnejša

Lani je Porsche hkrati z novo generacijo Panamere predstavil tudi njeno novo hibridno različico Panamero 4 E-Hybrid, ki pa ni več edina hibridna Panamera. V Ženevi bodo namreč za modelno leto 2018 predstavili Panamero Turbo S E-Hybrid s sistemsko močjo kar 500 kilovatov oziroma 680 'konj'

Porschejeva hibridna Panamera je postala še močnejša (foto: Porsche) Porsche
26. 2. 2017

Če so Panameri 4 E-Hybrid namenili kombinacijo iz 2,9-litrskega turbobencinskega motorja V6 in elektromotorja, ki skupaj razvijeta 462 'konj' oziroma 340 kilovatov moči in 700 njutonmetrov navora, ki nikakor niso za odmet, je Panamera Turbo S E-Hybrid opremljena kar s kombinacijo 440-kilovatnega 4-litrskega turbobencinskega motorja V8 in 100-kilovatnega elektromotorja, ki skupaj razvijeta v uvodu omenjeno sistemsko moč  500 kilovatov oziroma 680 'konj' in silovit sistemski navor 850 njutonmetrov, s čemer je novinka postala tudi najmočnejša Panamera doslej.

Pogon Panamere Turbo S E-Hybrid v bistvu izhaja iz razprodanega superšportnika 918 Spyderja, zato so, sicer nekoliko manjše a kljub temu vsega spoštovanja vredne, tudi njene zmogljivosti. Do 100 kilometrov na uro pospeši v 3,4 sekunde, s čimer je za dobre 1,2 sekunde hitrejša od Panamere 4 E-Hybrid, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 310 kilometrih na uro.

Baterijski sklop s kapaciteto 14,1 kilovatnih ur je enak pri obeh različicah in po ciklusu NEDC zagotavlja 50 kilometrov, po ciklusu EPA pa 38 kilometrov električnega dosega. Obe hibridni Panameri si delita tudi prenos pogona z motorjev na vsa štiri kolesa, dve medosni razdalji in dolžini, zračno vzmetenje, keramične zavore, varnostno in  info-zabavno elektroniko in še kaj.