Potniški Nemo je zapeljal v salone

23. 6. 2008
Deli

Podobna, a tako različna! Osebni Nemo je sicer tehnično skoraj enak (z izjemo zadnjega dela karoserije) dostavnemu, vendar je obenem od njega različen, saj je namenjen osebni uporabi.

Zaradi majhnosti bo verjetno prepričal predvsem mlade družine; ponuja namreč veliko notranjega prostora – od metrske višine nad sedalnim delom do 356-litrskega (osnovnega) prtljažnika, česar podobno velike 'klasične' kombilimuzine ne zmorejo. V osnovi ima ena bočna drsna vrata, lahko pa ima tudi dvoja, dva sta tudi motorja (bencinski in turbodizelski, oba 1, 4 litra) in dva sta menjalnika (ročni ali robotizirani petstopenjski). Zadnja vrata so nesimetrična krilna in na zadnjem delu boka ni okna. Dvižna vrata in omenjeno okno morda v ponudbo prideta pozneje, takšen Nemo pa je na voljo v treh paketih opreme. Skupaj je tako v ceniku sedem različic, cene pa se gibljejo med 10.490 (za 1.4i X) in 15.190 evri (za 1.4 HDi XTR BVMP). Kupci se bodo morali že znotraj te blagovne znamke odločati med tremi podobnimi, le različno velikimi avtomobili: Nemom, Berlingom First in (novim) Berlingom. (VK)

Foto: Citroen

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol