Levji električni potovalnik ima nov obraz in še veliko drugega

15. 11. 2023 | Matjaž Gregorič
Deli

Prenovljeni Peugeot E-Traveller je učinkovitejši, udobnejši, varnejši in elegantnejši, na voljo je z dvema različnima baterijama, ki zagotavljata daljši doseg.

V koncernu Stellantis so nekoliko osvežili dostavnike vseh znamk, ki spadajo pod njihovo streho in nov obraz je dobil tudi Peugeotov E-Traveller, ki je namenjen profesionalnim prevoznikom potnikov oziroma za hotelske in podobne prevoze, taksije in v nekaterih primerih tudi za družinska potovanja.

Prenovljeni sprednji del prevzema videz Peugeotevih osebnih avtomobilov z novo zasnovo maske z novim levjim logotipom znamke v središču, kot tudi z novimi žarometi, ki v celoti svetijo s svetilnimi diodami LED in odbijačem, optimiziranem glede zaščite ter z izboljšano aerodinamiko.

V notranjosti sta nova digitalizirana instrumentna plošča in velik osrednji zaslon na dotik, volan je lahko opcijsko opremljen z ogrevalnim sistemom. Odlagalnih prostorov je več in so večji, predvsem na zgornjem delu armaturne plošče in na sredinski konzoli. Armaturna plošča je opremljena tudi z novim krmiljenjem prestavne ročice.

E-Traveller premore celoten nabor pripomočkov za vožnjo, med drugim opozorilo na utrujenost voznika, prepoznavanje prometnih znakov, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, samodejno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev in kolesarjev, omejevalnik hitrosti.

Med najpomembnejšimi novostmi je učinkovitejši električni motor z največjo močjo 100 kW (136 KM) in največjim navorom 260 Nm, kar zagotavlja optimalno delovanje od zagona do največja hitrost 130 km/h. Baterija s 50 kWh zagotavlja doseg do 224 kilometrov, medtem ko je z večjo s 75 kWh mogoče prevoziti do 350 kilometrov. Pri optimizaciji dosega vozilu pomaga nov regenerativni zavorni sistem, ki ga je mogoče aktivirati na treh različnih stopnjah regeneracije z uporabo vzvodov ob volanu.

Na polnilnem mestu z močjo 100 kilovatov se šibkejša baterija s 5 na 80 odstotkov zmogljivosti napolni v 38 minutah, oskrba večje baterije pa traja sedem minut dlje. Z vgrajenim 11-kilovatnim polnilnikom polnjenje prek domače stenske polnilnice traja 4 ure in 50 minut oziroma sedem ur in pol za večjo baterijo. Polnilni časi pri vgrajenem serijskem 7,4-kilovatnem polnilniku so skoraj dve oziroma štiri ure daljši. E-Traveller je napredoval tudi glede povezljivosti oziroma storitve, ki so na voljo na daljavo.  

 

Preberite še: To so najpomembnejši nasveti za brezskrbno preživljanje zime z vašim avtomobilom

BONUS VIDEO: Spoznajte slovensko podjetje, ki razvija dirkaške simulatorje!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol