Premiera: Lamborghini Countach - Aventador še nima naslednika

15. 8. 2021 | Jure Šujica
Deli

Pričakovanjem navkljub je reinkarnirani športnik postal 'le' posebna izdaja v spomin okrogli obletnici izvirnika.

Avtomobilska srenja je zadnje dni nestrpno čakala na to kdaj in kje bo Lamborghini predstavil svoj najnovejši avtomobil, domnevnega naslednika Aventadorja z imenom Countach, ki naj bi bil predstavljen v sklopu tedna avtomobilizma v Montereyju. A če sta bili informacija o imenu avta ter špekulacija o kraju razkritja točni, pa so bile vse ostale informacije in ugibanja precej zgrešena. Countach namreč še zdaleč ni to, kar se je zdelo, da je.

Povedano drugače – na Aventadorjevega naslednika bo treba še nekoliko počakati. Countach je namreč 'zgolj' omejena serija vozil, izdelanih ob 50. obletnici predstavitve izvirnika. Tudi zato bodo v Sant Agati izdelali zgolj 112 primerkov vozila. Številka 112 sicer ni izbrana naključno, saj se z njo klanjajo projektnemu imenu izvirnika: LP-112.

Polno ime novega športnika bo na drugi strani Lamborghini Countach LP 800-4, kar pomeni štirikolesni pogon in 800 'konjev' moči. No, ta številka je zgolj približna, v praksi jih bo še nekoliko več. 6-5-litrski 12-valjni bencinski pogonski sklop so si pri Lamborghiniju sposodili pri Aventadorju Ultimate, nanj pa nato namestili še 25-kilovatni elektromotor. zaradi česar sistemska moč avtomobila znaša 814 'konjev' ali 607 kilovatov. O zmogljivostih Countacha pri Lamborghiniju sicer ne govorijo, pričakovati pa je mogoče najvišjo hitrost preko 360 kilometrov na uro.

Zunanjost novega avtomobila je povsem skladna s podobo izvirnika. Sledi mu namreč že z minimalstičnim sprednjim odbijačem in la parom štirikotnih luči, pri čemer pa te ne opravljajo več zgolj vloge smernikov, temveč tudi glavnih žarometov. Stroga zakonodaja je zaradi nevarnosti za pešce priljubljene 'pup-up' dvižne žaromete že davno prepovedala. Sicer pa so tu še velike NACA reže za zajem zraka na boku vozila (ki se zajedajo globoko v vrata) in kopica drugih podrobnosti . Zadek zaznamujejo štiri izpušne cevi, trije pari kvadratnih lučiin pa dve liniji - fiksnega zadnjega krilca tako kot pri izvirniku tudi tukaj ni - ki se združita na levi in desni strani avtomobila ter proti sredini.

Še najmanj tako preseneča notranjost. Ta je vsaj v predstavljenem primerku odeta v eno barvo in pa zasnovana v slogu sodobnih Lamborghinijev. To pomeni vse prepoznavne elemente, vključno z na dotik občutljivim zaslonom infozabavnega sistema premera 8,4 palcev. Na njem pa si bo mogoče ob pritisku tipke Stilo mogoče ogledati tudi zgodovino oblikovanja legendarnega modela.

Lamborghini bo, kot smo že zapisali, kupcem ponudil natanko 112 vozil, prvi primerki pa bodo na voljo v prvem četrtletju prihodnjega leta. Verjamemo, da je zanimanje zanj že sedaj veliko oziroma nas ne bi presenetilo, če bi bili vsi primerki že razprodani - visoki ceni preko dveh milijonov evrov navkljub.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja