Prenovljeni C5 prinaša tisto, po čemer so bili pri Citroënu vselej najbolj znani

13. 1. 2022 | Jure Šujica
Deli

Nekatere rešitve poznamo z manjših modelov, vseeno pa bo od njih opazno boljši.

Po odhodu modelov C6 in C8 je pred tremi leti Citroën C5 Aircross s prihodom na trg takoj postal zastavonoša znamke, posledično pa je bil deležen tudi precejšnjih pričakovanj znamke in kupcev. Teh se je v Citroënove salone v treh letih zaenkrat zvrstilo preko 260.000, v prihodnje pa Francozi upajo, da jih bo še precej več. Za to naj bi poskrbele številne posodobitve, tudi tam, kjer od Citroëna kupci načeloma to najbolj pričakujejo.

Preberite še: Kratki test: Citroen C5 Aircross Shine 1.5 BlueHDi 130 EAT8 (2021)

Jasno, to je na področju udobja. C5 je namreč dobil temeljito prenovo notranjosti, vključujoč armaturno ploščo, kjer je svoj prostor dobil večji zaslon infozabavnega sistema s premerom 10 palcev. Spremenjena je sicer tudi grafika zaslona instrumentne plošče, pozorno oko pa bo opazilo, da se je poslovila dodobra uveljavljena ročica samodejnega menjalnika. Namesto te ima prenovljeni Aircross le še manjši vzvod, kakršnega najdemo tudi v novem C4.

Seveda pa so ena izmed glavnih komponent, ki pripomorejo k udobju v vozilu sedeži. Tega se pri Citroënu dobro zavedajo, zato so C5 Aircross namenili novo generacijo sedežev Advanced Comfort – kakršne že ima C4 – z dodatnimi 15 milimetri polnila iz trde pene, ki naj bi vozniku in potnikom zagotavljali zadostno mero udobja tudi na daljših poteh. Sedeži v zadnji vrsti sicer še naprej ostajajo ločeni, vsi sedeži pa bodo lahko odeti tudi v usnje ali alkantaro. Za vrhunec udobja bo sicer poskrbelo progresivno hidravlično vzmetenje.

Seveda pa je C5 Aircross doživel tudi osvežitev zunanjosti. Prejel je namreč povsem nov sprednji del, deljeni žarometi pa so se združili v par enojnih – po eden na vsaki strani – hkrati pa so večje še reže za zaje zraka. Prenova zadka je bila na drugi strani precej bolj subtilna, saj je zajela zgolj novo grafiko zadnjih luči, ki so poleg tega nameščene v nekoliko drugačno ohišje. Lastniiki bodo ob nakupu sicer lahko izbirali še med novimi platišči premera do 20 palcev.

Na področju pogona C5 Aircross ne prinaša novosti. Še pred prenovo je bil namreč deležen uvedbe priključno-hibridnega pogonskega. Je pa zato dobil nekaj novih asistenčnih sistemov, skupno jih je na voljo 19, ki zadostujejo tudi standardom avtonomne vožnje druge generacije. Sicer pa bo prenovljeni C5 v prodajne salone predvidoma zapeljal spomladi letos.