Prenovljeni Renaultov salon v Ljubljani

29. 12. 2015
Deli

Avtohiša Malgaj v Ljubljani je odprla prenovljeni salon za prodaji avtomobilov znamke Renault, s katerim je v slovensko prestolnico prinesla novi koncept prodaje "Renault Store", s katerim se francoska znamka bolj osredotoča na kupce.

Renault Store je sicer ob novi vizualni identiteti avtomobilov, ki jo je z novo generacijo uvedel Clio, ena najbolj opaznih sprememb v zgodovini Renaultove prodajne mreže. Gre za enega ključnih elementov globalnega programa C@RE (Customet Approved Renault Experience), ki obsega 40 projektov, s katerimi si Renault prizadeva za odlične odnose s kupci pred, med in po nakupu njihovega avtomobila. Obsega vse od zbiranja informacij na spletu do obiska salona in vzdrževanja avtomobila, izhaja pa iz dejstva, da se v Evropi že 94 odstotkov kupcev o ponudbi že pred obiskom prodajnega salona pozanima na spletu.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"