Kot je napovedal, bo BMW tudi v znamko Mini uvedel priključno hibridni pogonski sklop. Prvi, ki ga bo dobil, bo Countryman, ki bo imel štirikolesni pogon.
Priključno hibridni Coutryman, ki bo v prodajne salone zapeljal enkrat prihodnje leto, bo namreč imel priključno hibridni pogonski sklop, ki ga bosta sestavljala bencinski motor, ki bo poganjal prednji kolesi, in elektromotor, ki bo poganjal zadnji kolesni par.
Kot sta na predstavitvi povedala Minijeva managerja Sebastian Mackensen in Peter Wolf, se priključno hibridni Countryman na zunaj ne bo razlikoval od drugih različic, z izjemo priključka za polnjenje z elektriko na levem prednjem blatniku, prav tako pa bo malo sprememb tudi v notranjosti, kjer se gumb stop/start namesto v rdeči sveti v rumeni barvi, merilnik vrtljajev motorja pa so nadomestili s prikazovalnikom moči, ki voznika med drugim obvešča, koliko rezerve ostaja elektromotorju preden se bo vključil bencinski motor. Ta je odvisna od hitrosti in silovitosti voznikovega pritiska na pedal plina.
Priključno hibridni Countryman bo v standardnem načinu električne vožnje AUTO eDRIVE lahko dosegel hitrost 80 kilometrov na uro, v načinu MAX eDRIVE pa bo lahko pospešil do največje hitrosti 125 kilometrov na uro. Na voljo bo tudi program SAVE BATTERY, ki bo med energetsko nezahtevno vožnjo moč bencinskega motorja izkoristil tudi za polnjenje baterije.
Inženirji pri razvoju priključno hibridnega Countrymana sicer niso premočno posegali v podvozje, a so zagotovili, da bo podobno agilen kot druge različice, k temu pa bo z nizkim težiščem pripomogla tudi baterija, ki so jo vgradili pod zadnjo klop. Ker elektromotor poganja zadnji kolesi, bo zagotovljena tudi dobra trakcija, ker je njegovo delovanje povezano s sistemom za zagotavljanje stabilnosti avtomobila, pa bo pripomogel tudi k stabilnosti same vožnje.