Pripravite denar in kreditne kartice, na trg prihaja nov primerek legendarnega Nissana R-34 GT-R

Vozilo z le 10 prevoženimi kilometri bo naprodaj v eni izmed japonskih dražbenih hiš, povrhu vsega pa gre za enega od primerkov iz poslovilne serije Nür.

Pripravite denar in kreditne kartice, na trg prihaja nov primerek legendarnega Nissana R-34 GT-R (foto: BH Auction) BH Auction
18. 5. 2021

80. in 90. leta prejšnjega obdobja so bila za japonske športne avtomobile zlata. Skorajda ni bilo znamke, ki ne bi ponujala vsaj enega kupeja ali kabrioleta, večina, pa jih je imela v ponudbi tudi več. No, vrhunec obdobja je prišel prav proti koncu desetletja, zanj pa je v veliki meri kriv tudi Nissan Skyline R34 GT-R. Gre za športnika, ki je že ob prihodu na trg tudi po zaslugi predhodnikov užival veliko spoštovanja, z leti pa njegova priljubljenost le še narašča.

A ohranjenih primerkov, ki bi bili naprodaj je iz leta v leto vse manj, tisti, ki se vendarle pojavijo pa so običajno naprodaj za vrtoglave zneske, celo višje od tistega, ki ga Nissan zahteva za novega GT-R R35. In kaj kmalu utegnemo na tem področju dobiti novega rekorderja, zahvaljujoč prav posebnemu primerku, ki bo kmalu na voljo na dražbi avkcijske hiše BH Auction.

Mlada dražbena hiša (ustanovljena je bila šele pred dobrimi štirimi leti), specializirana za prodajo športnih avtomobilov bo namreč naprodaj ponudila enega izmed najbolj zaželenih primerkov vozila. Gre za primerek R34 GT-R V-Spec iz serije Nür (poimenovane po legendarnem dirkalšču Nürburgring), v sklopu katere so bili izdelani zadnji 1.003 primerki R34 pred zaključkom proizvodnje.

Velik del serije vozil (718 primerkov) je bil opremljenih s paketom V-Spec II in tudi omenjeni primerek ni nobena izjema. To pomeni, da se pod motornim pokrovom skriva motor z oznako RB26DETT, ki temelji na dirkalnem motorju izpeljanke N1, vozniku pa po zaslugi večjih turbo puhal brez predelav ponuja 246 kilovatov ali 334 'konjev'. Hkrati je avtomobil opremljen z zmogljivejšimi zavorami, karbonskim difuzorjem, dodatnimi podaljški odbijača in stranskih pragovih, tršim vzmetenjem in delno (mehansko) zaporo zadnjega diferenciala.

Zanimiva tovarniška predelava pa ni tista, ki omenjeni primerek dela tako zanimiv. Vozilo, o katerem je govora je namreč kljub starosti 19 let praktično novo, saj nikoli ni bil registriran, hkrati pa ima prevoženih le 10 kilometrov. Lastnik vozila je celo ohranil plastično folijo za zaščito sedežev, avtomobil pa je tudi po zaslugi ustrezne hrambe vse do danes ostal resnično kot nov.

Kdaj bo avtomobil naprodaj še ni znano, prav tako pa tudi ni znana cena, ki bi jo zanj na dražbi lahko iztržili. Na spletu širom Evrope je sicer mogoče najti primerke, katerih cena presega 100.000 evrov, a s precej več kilometri in predelavami. Beli R34, o katerem je govora v zgornjih vrsticah bo tako lastniku prinesel precej večji znesek, omenjajo se celo številke, višje od pol milijona evrov. Nenazadnje niti ne bi bil prvi primerek, ki bi presegel omenjeno vrednost, saj so približno toliko denarja lansko leto v ZDA iztržili za vozilo s 362 kilometri, ki niti ni pripadalo seriji Nür.