PSA izbira zvezne države za prodajo svojih vozil v ZDA

18. 7. 2018 | Jure Šujica
Deli

Izbranih naj bi bilo že 14 trgov oziroma zveznih držav, na katerih bodo postavljene franšizne prodajalne francosko-nemškega koncerna.

Avtomobilski koncern je PSA, ki združuje avtomobilske proizvajalce Opel, Peugeot in Citroen je očitno vse bližje vrnitvi v Severno Ameriko. Citroen je namreč tam svoje avtomobile prodajal vse do sedemdesetih let prejšnjega stoletja, Peugeot se je umaknil leta 1991, Opel pa je imel vse do lani slabih 90 let celo ameriškega lastnika, ki pa znamke v ZDA ali Kanado ni pripeljal nikoli.

Vrnitev znamk – katere vse se bodo vrnile, za zdaj še ni znano – pa je vse bližje. Po poročanju spletnega portala Automotive News Europe naj bi namreč koncern že skoraj dokončno izbral trge, na katerih naj bi bili v Severni Ameriki prisotni. Med 14 izbranimi trgi naj bi bile tako zvezne države Kalifornija, Teksas, Florida, New York, Illinois, New Hampshire, New Jersey, Arizona, Washington, Massachusetts, Virginija, Severna Karolina, Georgia in Maryland. Petnajsta država naj bi bila medtem še skrivnost.

Cilji so jasni

»Ti trgi oziroma zvezne države so trenutno za nas najbolj zanimivi, saj so dovzetni za vozila neameriškega porekla, hkrati pa imajo precejšnjo kupno moč,« je dejal Larry Dominique, generalni direktor skupine PSA za Severno Ameriko. Na omenjenih trgih se namreč proda kar 62 odstotkov novih vozil. Poleg tega se PSA zanima tudi za štiri kanadske province, konkretno za Britansko Kolumbijo, Alberto, Ontariom in Quebecom, ki predstavljajo kar 87 odstotkov avtomobilskega trga v Kanadi.

Širitev v Severno Ameriko pa se je sicer že začela. PSA je namreč lansko jesen začel vzpostavljati storitve souporabe avtomobilov Free2Move, ki že deluje v Evropi. V ta projekt bo zajetih skupno 600 osebnih avtomobilov, ki pa vsaj na začetku na motornem pokrovu ne bodo nosili katere izmed značk zgoraj omenjenih avtomobilskih znamk.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja