Razkrito: Italdesign obudil legendarnega DeLoreana, obeta se proizvodnja

22. 1. 2021 | Jure Šujica
Deli
Razkrito: Italdesign obudil legendarnega DeLoreana, obeta se proizvodnja (foto: Profimedia)
Profimedia

Za projektom stoji tudi podjetje DeLorean Motor Company.

Ko je John DeLorean pred več kot štirimi desetletji iz General Motorsa odšel na samostojno pot in na Irskem postavil tovarno za proizvodnjo povsem novega športnega avtomobila DeLorean DMC-12, se je njegova sijajna avtomobilska kariera obrnila strmo navzdol. Čeprav je pri zasnovi atraktivnega avtomobila sodeloval tudi Lotus, je DMC-12 za precej (pre)visoko ceno ponudil zgolj povprečne zmogljivosti in tako je iz Irske tovarne zapeljalo vsega 8.000 vozil.

A DMC-12 ni šel v pozabo, tudi po zaslugi kultne trilogije Vrnitev v prihodnost, kjer je v treh filmih služil kot osnova za časovni stroj in tako pomagal ustvariti velik krog oboževalcev, s tem pa tudi povpraševanje po rabljenih avtomobilih, katerih cene že nekaj let drvijo v višave. To pa je posledično tudi – vsaj tako se zdi – priložnost za izdelavo moderne reinkarnacije legendarnega avtomobila.

Priložnost za ta projekt so zagrabili v priznanem italijanskem oblikovalskem studiu Italdesign (ki je sicer v lasti Lamborghinija in Audija), kjer so včeraj, natanko 40 let po tem, ko je na ceste zapeljal pri DeLorean DMC-12 razkrili, da pripravljajo njegovega naslednika. Na družabnem omrežju so namreč objavili silhueto novega avtomobila z značko DMC na maski motorja in visoko navzgor odprtimi vrati ter pripisom: „What a better way to celebrate an icon of automotive history than a sneak peek of the (near) future? (kako bolje počastiti avtomobilsko ikono kot prvim pogledom na bližnjo prihodnost,“

Da se pripravlja nekaj večjega dokazuje tudi dejstvo, da si pri Italdesignu v objavi označili podjetje DeLorean Motor Company, omenjeno podjetje, ki ima sedež v Teksasu pa je objavo delilo tudi na svojem 'zidu' na Facebooku. Podjetje DeLorean se sicer od leta 2015 ukvarja z maloserijsko proizvodnjo modela DMC-12 in zato nikakor ni neverjetno, da bi se v prihodnje lahko lotili tudi (malo)serijske proizvodnje nove generacije vozila.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja