Razkrivamo: Novi Audi A3

16. 11. 2010
Deli
Audi A3 (foto: Bojan Perko)
Bojan Perko

Audijev A3 je bil do prihoda novega A1 najmanjši avtomobil podjetja iz Ingolstadta. Ker je novinec drzen, prestižen in tehnično dovolj napreden, da je A3 že v njegovi senci, pri Audiju že pripravljajo novo generacijo modela A3, ki se bo na trgu spopadla s prav tako prihajajočo novo generacijo BMW-jeve serije 1.

Novi Audi A3 bo na trg zapeljal leta 2012, najprej kot drzni trivratni model, ki mu bosta sledila uporabnejši petvratni (ta bo imel z daljšim previsom za zadnjimi kolesi več prostora v prtljažniku in za glave zadnjih potnikov) in prvič tudi limuzinska različica, s katero namerava Audi pobrati smetano predvsem na trgu Združenih držav Amerike. Sledila bosta še A3 Cabrio in posebno varčna različica z manj kot 99 grami izpusta ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer.

Oblikovno bo novi A3 drznejši, zaradi širših kolotekov bo 'bolj v preži'. Pogon bo pri večini modelov speljan na prednji kolesi, prodajali pa se bodo tudi A3-ji s pogonom na vsa štiri kolesa. Tehnična osnova novega A3 bo povsem nova, platformo pa si bo mali Audi delil s prihajajočim Volkswagnovim Golfom sedme generacije. Vsi motorji modela A3 naj bi bili prisilno polnjeni, bencinski bodo zmogli od 74 do 206 kilovatov (kasneje pride še močnejša različica RS), dizli pa od 66 do 125 kilovatov.

Menjalniki bodo šeststopenjski ročni, poleg njih pa bo obstajala tudi možnost izbire sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Novi A3 bo uslišal tudi ljubitelje varčne in do okolja prijaznejše vožnje, saj bo nova generacija A3-ja iz Volkswagnovega koncerna (spet Golf) dobila hibridni pogon. Velik poudarek pri snovanju novega A3 je tudi na prestižnejši notranjosti in sistemih, ki vozniku pomagajo pri vožnji in/ali jo naredijo udobnejšo.

ilustracija: Bojan Perko

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol