Kultni Renault 4, ki smo ga Slovenci, tudi zaradi proizvodnje v Novem mestu, vzeli za svojega, dobiva svojo sodobno različico, ki bo predstavljena na avtomobilskem salonu v Parizu.
Renault očitno vrača nazaj svoje stare, dobre čase. Potem, ko so na ceste uspešno spravili sodobno (in električno) reinkarnacijo "Petke", je prišel čas tudi za "Katrco".
Preberite še:
Seveda bo tudi novi R 4 povsem električno gnan in tudi zanj bodo pri Renaultu uporabili platformo AmpR Small, na kateri so zasnovali model R 5. Bo pa za razliko od povsem limuzinske oziroma 'hatchbackovske' osebnosti, imel novi R 4 bolj terensko zasnovo.
S tem se bodo približali originalu na način njegove uporabnosti, udobja, prostornosti in trdoživosti, saj je imel tudi originalni R 4 škatlasto zasnovo, podobno današnjim SUV-modelom, z dolgo medosno razdaljo in posamičnimi obesami.
Celotna predstavitev, kmalu ...
Tehnične podrobnosti bodo sicer znane na pariškem salonu, ki bo svoja vrata odprl 14. oktobra, a nekaj stvari je že jasnih. Sprednja maska, skupaj z žarometoma, bo sestavljena iz enega kosa plastike, njena obroba, tako kot tudi Renaultov logotip, pa bosta osvetljena. Avto bo imel tudi možnost pomične platnene strehe, v dolžino pa bo meril 4,14 metrov.
Če gre sklepati po že razkritem R 5, potem bosta na voljo dve bateriji - z 52 in 40 kWh, pri motorjih bo za večji R 4 verjetno odpadel najšibkejši (70 kW), ostala pa bosta dva, z 90 in 110 kW. Prav mogoče pa je, da dvomotorna verzija, ki bo predstavljala vrh ponudbe (v osnovi bo tudi ta model gnan na prednji kolesni par) nekaj močnejša.
Renault bo v nekaterih državah (Francija, Nemčija, Italija, Španija, Belgija, Nizozemska in Velika Britanija) ponudil tudi storitev "R4 R Pass", ki potencialnim kupcem za 150 evrov omogoča, da si zagotovijo enega izmed prvih avtomobilov in jih bodo lahko prevzeli celo 15 dni pred uradnim lansiranjem. Storitev je začela delovati danes.
Original
Prvi R4, ki je prišel na trg že davnega 1961 in se proizvajal do leta 1994, velja za najbolj množično proizvajani model s prirezanim zadkom (s tujko hatchback) in je imel po svetu kup ljubkovalnih vzdevkov. Pri nas na primer Katrca (od francoskega imena za 4 - quatre), izdelovali pa so ga tudi v Novem mestu (od 1973 do 1992).