Renault Clio: Znana, a hkrati popolnoma drugačna podoba

29. 1. 2019 | Jure Šujica
Deli

Na prvi pogled gre pri novem Cliu 'le' za obsežno prenovo, vseeno pa se pod prepoznavno podobo skriva popolnoma nov avtomobil.

Zadnja leta je Renault je pri svojih avtomobilih začel uporabljati nov in prepoznaven oblikovalski jezik. Prva sta v novi podobi na trg zapeljala modela Megane in Talisman, v slogu, katerega najbolj prepoznaven del so sprednji žarometi v obliki črke C. Temu slogu se zdaj pridružuje tudi peta generacija enega od najbolje prodajanih avtomobilov segmenta B v Evropi, Renault Clio.

Renault se je novinca odločil predstaviti postopoma, in če je včeraj najprej razkril popolnoma prenovljeno kabino vozila, je danes sledila še predstavitev zunanjosti. Čeprav gre za popolnoma nov avtomobil, so pri Renaultu ohranili številne oblikovalske elemente predhodnika, še posebno v predelu kabine. Bočna linija tako ostaja skoraj nespremenjena, vključno s kljukama za odpiranje zadnjega bočnega para vrat, vgrajenima v zgornji rob vrat, torej tik za steklo in pred C-stebriček.

Ne glede na podobnost s predhodnikom pa gre vseeno za popolnoma nov avtomobil, ki je od predhodnika nekoliko krajši (v dolžino meri 4.048 milimetrov, kar je 14 milimetrov manj kot predhodnik), 30 milimetrov nižje nasajena karoserija pa naj bi pripomogla k na eni strani bolj športni podobi, na drugi pa tudi k nekoliko nižji porabi goriva. Kljub nekoliko manjšim dimenzijam pa bo prtljažnik (opremljen z dvojnim dnom) ponujal nekoliko več prostora kot predhodnik, skupen volumen namreč znaša 391 litrov. Ki nižji porabi goriva naj bi sicer pripomogli tudi usmerjevalniki zraka v sprednjem odbijaču.

Odhaja GT Line, prihaja R.S. Line

Že omenjeni žarometi v obliki črke C bodo prepoznaven znak prav vseh Cliov, ki bodo zapeljali na cesto. Pri Renaultu so se namreč odločili, da bodo LED-žaromete ponudili kot serijsko opremo pri vseh različicah vozila, enako pa bo veljalo za žaromete na zadku vozila. Tovrstni dodatki naj bi skupaj s kromiranimi letvicami pripomogli k nekoliko bolj prestižnemu videzu vozila, ki naj bi se nato nadaljeval v notranjosti.

Novinec bo v prihodnosti najverjetneje na voljo tudi v športni različici R.S oziroma Renault Sport. Kdaj naj bi se to zgodilo, sicer še ni znano, saj Renault za zdaj še skriva motorno paleto, ki bo na voljo kupcem, so pa zato razkrili, da bodo upokojili paket opreme GT-Line, ki ga bo nadomestil paket R.S. Line. Ta bo nagovarjal nekoliko bolj dinamične voznike, medtem ko bo tistim, ki bodo iskali večjo stopnjo udobja in prestiža, na voljo paket s prepoznavnim imenom Initiale Paris, prepoznaven po ekskluzivni črni oziroma peščeno sivi barvi (enaki kot pri preostalih Renaultovih modelih s to oznako) in notranjosti, v celoti odeti v usnje.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol