Renault Laguna GT zavija s štirimi

22. 2. 2008
Deli

V Ženevi bo Renault javnosti prvič predstavil Laguno GT, ki ima kar nekaj posebnosti. Od štirikolesnega krmiljenja do dodelane zunanje oblike.

Glavna novost, ki se bo pripeljala z novo različico Lagune, je zavijanje z vsemi štirimi kolesi, kar olajša manevriranja pri nižjih hitrostih in izboljša vodljivost pri višjih. Renault omenja še natančnost krmilnega sistema in odzivnost. Laguno GT boste od ostalih Lagun ločili že po videzu, saj ima zatemnjene luči, nov prednji odbijač, dvojni zaključek izpušnega sistema in GT oznake. Posebnost te serije (GT bo na voljo kot (kombi)limuzina in kombi) so še gume Bridgestone Potenza 225/45 R18. Zmogljivejše so tudi zavore. Spredaj z 320 milimetrskimi in zadaj z 300 milimetrskimi koluti. Notranjost je bolj športna. Več le alkantare, opazni so GT logotipi, stopalke so aluminijaste in navrtane, ročica menjalnika in volan sta športna. Prednja sedeža so dodatno ojačili.

Tako kot za ostale Lagune, tudi za GT-ja velja triletno jamstvo (do 150.000 kilometrov). V Laguni GT bosta debitirala dva nova motorja: 2.0 dCi zmore 131 kilovatov (178 KM) pri 3.750/min in 400 Nm pri 2.000/min; športna različica bencinskega dvolitrskega štirivaljnika ima 150 kW (204 KM) pri 5.000/min in 300 Nm pri 3.000/min.

Foto: Renault

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja