Renault Scenic - poživitev zasnove

24. 2. 2016
Deli

Renault je objavil prvi uradni fotografiji novega Scenica, za katerega opravijo, da na novo definira zasnovo enoprostornika.

Renault je potem, ko je leta 1996 s Scenicom prve generacije praktično uvedel segment kompaktnih enoprostornikov, v treh generacijah prodal skoraj 5 milijonov primerkov. Kot pravijo pri Renaultu, je oblikovalce pri razvoju novega Scenica vodila želja po novi, sveži definiciji kompaktnega enoprostornika, ki se odraža predvsem v razglednem tridelnem vetrobranskem steklu po vzoru večjega Espaca.

V primerjavi s predhodnikom so mu namenili večji odmik od tal in krajši previs za zadnjima kolesoma, čvrst stik s podlago pa so mu zagotovili z razširjenimi koloteki in v vogale potisnjenimi kolesi. Posebni pečat mu bodo dale tudi dnevne luči v obliki črke C, ki bodo v bolje opremljenih različicah izdelane s tehnologijo LED Pure Vision.

Novo na Metroplay: "Kar naenkrat se liki začnejo obnašati po svoje" | Tadej Golob o pisanju kriminalk