Ruski 'Cullinan' še precej dražji od izvirnika znamke Rolls-Royce. Toliko bo treba odšteti za Aurus Komendanta

Mlada ruska avtomobilska znamka, ki je izdelala tudi limuzino za ruskega predsednika, je predstavila svoj drugi model in prvega križanca. Tudi tokrat je hitro jasno, od kod navdih.

Ruski 'Cullinan' še precej dražji od izvirnika znamke Rolls-Royce. Toliko bo treba odšteti za Aurus Komendanta (foto: Aurus) Aurus
5. 10. 2022

Ruska avtomobilska znamka Aurus je veliko obrvi dvignila že pred časom s predstavitvijo svojega prvega modela, prestižne limuzine Senat. Ta s svojo podobo močno spominja na Rolls-Roycea Phantoma, a ne dovolj, da bi rusko znamko lahko obtožili plagiatorstva. Očitno bo takšen slog, ki nedvomno ustreza bogatim ruskim oligarhom, prisoten tudi v prihodnosti. Aurus je namreč predstavil svoj drugi model, poimenovan Komendant, ki močno spominja na Rolls- Roycea Cullinana.

A videz ni edina lastnost, ki ju povezuje. Za začetek so tu tudi dimenzije, pri čemer pa je britanski križanec celo nekoliko manjši v paru. Čeprav ima s 3295 milimetri za 195 milimetrov daljšo medosno razdaljo, je Komendant s 5,38 metra vseeno nekoliko daljši in sicer za približno štiri centimetre. Ob tem velja omeniti, da se tehtnica pod njim ustavi šele pri 3225 kilogramih, zaradi česar zmogljivosti niso ravno najboljše.

Za pogon avtomobila namreč skrbi hibridni pogonski sklop, kombinacija turbinsko podprtega bencinskega osemvaljnika s prostornino 4,4 litra in elektromotorja, ki skupaj proizvedeta 598 'konjev' ali 440 kilovatov moči. Kljub temu najvišja hitrost vozila znaša precej zmernih 220 kilometrov na uro. Pospešek do 100 kilometrov na uro je 6,5 sekunde, poraba pa naj bi kljub elektrificiranemu pogonskemu sklopu znašala 18,5 litra.

A bistvo se skriva v kabini. Tam je namreč prostora za voznika in tri potnike, ki se bodo razvajali z vsem mogočim razkošjem. Zadnja sedeža (oblečena v usnje seveda) sta tako povsem ločena, električno nastavljiva, ogrevana in hlajena, potnika na njih pa bosta imela na razpolago vsak svojo delovno mizo in LCD-zaslon. Med njima bo hladilnik, pod vmesnikom klimatske naprave pa tudi par kozarcev za viski.

In cena? Neprimerljiva s Cullinanovo, saj je precej višja. Medtem ko je za britanskega križanca treba odšteti vsaj 350.000 evrov, bodo pri Aurusu zahtevali najmanj 33,7 milijona rubljev ali 590.000 evrov. A to je le osnovna cena, ki lahko še močno naraste, saj so Rusi pripravljeni avtomobil z različnimi dodatki tudi močno personalizirati.

Preberite še: Oglejte si pošastno limuzino Vladimirja Putina, ki je odgovor na ameriškega predsedniškega Cadillaca