Se Cizetta vendarle vrača med žive? Zadnje novice vzpodbudne

Za vrnitev naj bi poskrbelo nemško podjetje v rokah italijanskega poslovneža Antonia Mandellija.

Se Cizetta vendarle vrača med žive? Zadnje novice vzpodbudne (foto: Currated) Currated
2. 2. 2022

Zgodba znamke Cizetta je ena bolj zanimivih, saj predstavlja (skorajšnje) utelešenje sanj, pa tudi glamurja 80. let prejšnjega stoletja. Šlo je za projekt Claudia Zampollija, nekdanjega testnega voznika znamke Lamborghini in pa Giorgia Moroderja, skladatelja filmske glasbe in multinštrumentalista, ki je sodeloval s številnimi največjimi glasbeniki moderne dobe. Skupaj in s pomočjo nekdanjih Lamborghinijevih inženirjev sta namreč ustvarila najzmogljivejši avtomobil tistega časa, Cizetta V16T,

Zaradi kompleksne zasnove in posledično visokih stroškov proizvodnje pa V16T nikoli ni zares zaživel, znamka pa je naposled po le nekaj izdelanih avtomobilih utonila v pozabo. A mit, povezan z njo, je ostal prisoten vse do današnjih dni in želja po njeni obuditvi ni nikoli povsem ugasnila, niti po lanski smrti Zampollija.

Preberite še: Cizeta-Moroder V16T - prvi superšportnik s 16 valjnikom, ki je skoraj utonil v pozabo

Očitno pa ima resne namene z obuditvijo znamke frankfurtsko podjetje EMA Group, ki je pred časom kupilo ostanke nekdanje znamke Cizetta. Gre za podjetje, ki je prisotno v najrazličnejših področjih, od distribucije prestižnih dobrin do trgovanja z naftnimi derivati, za njim pa stoji italijanski poslovnež Antonio Mandelli. Projekt naj bi bil sicer prvotno obujen že v drugi polovici leta 2020, ob tedanji situaciji, povezani s Covid-19 pa je razumljivo, da do tega ni prišlo.

Še vedno nekaj preprek

A Mandelli, ki je na spletni strani podjetja EMA Group objavil razdelek, namenjen superšportniku, hkrati pa naj bi že zagotovil 40 milijonov evrov sredstev za obuditev športnika. A to ne pomeni, da namerava nadaljevati s proizvodnjo V16T. Namesto tega bo izdelal povsem nov avtomobil z v osnovi enakim 16-valjnim motorjem, pri čemer pa bo kletka vozila izdelana iz ogljikovih vlaken, s čimer se bo poslovil cevast okvir predhodnika. Posledično bo nova tudi oblika avtomobila, čeprav bo povezava s predhodnikom jasna na prvi pogled.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Antonio Mandelli (@mandelli16cilindri)

Vseeno pa je projekt še pred eno veliko oviro. Čeprav je bil prototip že izdelan, pa naj bi Mandelli po besedah nemškega Auto Motor und Sport še vedno čakal na potrditev dizajna avtorja 'prave', Marcella Gandinija. Slednji pa naj nad tovrstnimi projekti, med katerimi je tudi obujeni Lamborghini Countach, ne bi bil pretirano navdušen. Vsekakor pa bo zanimivo spremljati dogajanje v prihodnje.