Seatov SUV IBX

28. 6. 2011
Deli
Seat IBX

Seat do zdaj z izjemo ne ravno terenske Altee Freetrack še ni imel pravega SUV-a, zdaj pa kaže, da ga bo končno dobil.

Potem ko je pred leti dobro kazalo študiji Tribu 4X4, ki je Seatu pod oblikovno taktirko tedaj še novega oblikovalca Luca Donckerwolkeja obetala terensko prihodnost, a so se ji zaradi finančnih težav leta 2007 dokončno odpovedali, Seat zdaj ponavlja vajo.

K temu je verjetno pripomoglo dejstvo, da v svoji tovarni v Martorellu izdeluje Audija Q3, od Audijevega do Seatovega SUV-a pa je v Volkswagnovem koncernu le – oblikovalski – korak. Tekoče trakove si sodobni avtomobili tako in tako pogosto delijo. Nič nenavadnega torej ni, da se je na avtomobilskem salonu v Ženevi pojavila terenska študija Seat IBX, konec aprila pa so tudi uradno potrdili, da gre za napoved Seatovega SUV-a, ki bo doživel serijsko proizvodnjo.

Študija, vključno s hibridnim pogonom, razen osnovne oblikovne zasnove resda ni nakazala ničesar konkretnega, a sklepamo lahko, da si bo Seatov SUV, kakorkoli se bo že imenoval, tehnično osnovo delil s Volkswagnom Tiguanom oziroma Škodo Yeti in Audijem Q3.

Glede na to, da je bila študija na skicah prikazana s spodrezanim prednjim delom in na grobi podlagi, bi morebiti lahko tudi sklepali, da bosta, tako kot pri Tiguanu, na voljo dve različici, ena bolj prilagojena terenski vožnji, druga pa vožnji po cestah. Tudi dvo- oziroma štirikolesni pogon bo gotovo enak kot pri modelih drugih znamk v koncernu, iz koncernske malhe pa bodo vzeli tudi motorje in menjalnike.

In kdaj naj bi Seatov SUV končno zapeljal na ceste? Pustimo se presenetiti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja