Sedem finalistov za evropski avto leta

Letošnja bera avtomobilov ni bila tako zvezdniška, a nekaj favoritov med trideseterico kandidatov je vendarle bilo.

17. 12. 2013

Pravzaprav so se naprej, med sedem finalistov, uvrstili skoraj vsi pričakovani. Torej BMW i3, Citroën C4 Picasso, Mazda3, Mercedes-Benz S, Peugeot 308, Škoda Octavia in Tesla Model S.

Med tistimi, ki so bili po prepričanju večine tudi favoriti, je spodrsnilo Lexusu IS (morebiti na škodo povsem električnega Tesla). Tudi Renaultov električni Zoe bi si morebiti že zaradi svoje zanimive cene lahko prislužil finale, od prestižnih je razumljivo, da ju ni, a vseeno bi morala prepričati s svojimi dobrimi lastnostmi, Jaguar F-Type in Maserati Ghibli.

Tudi najmanjšega, a zagotovo povsem odraslega, Hyundaia i10, ni med sedmimi finalisti – škoda, za čas, kakršen je zdaj v večjem delu Evrope, je tudi povsem sprejemljiv avtomobil. To pa navsezadnje lahko rečemo tudi za Renaultovega Capturja.

Sedmerica finalistov se bo zdaj s tem naslovom lahko postavljala vse do ženevskega salona. Tik pred odhodom nanj bo 58 članov evropske žirije, avtomobilističnih novinarjev iz 21 evropskih držav, glasovalo za zmagovalca. Med njimi je tudi eden naših urednikov, Tomaž Porekar, od 25 možnih točk mora te podeliti najmanj petim kandidatom. Na predvečer salona pa bo prav v Ženevi razglašen evropski avto leta 2014.

Ali upa kdo staviti?