Objavljamo celoten seznam avtomobilov, ki se v okviru akcije Best Cars 2009 potegujejo za laskavi naslov Najboljši avtomobili 2009. Avtomobili so razdeljeni v razrede A, B, C, D, E, F, G, H, I in K. Vsak avtomobil ima svojo številko, ki jo morate vnesti pri izpolnjevanju glasovnice.
- Fotografije vseh avtomobilov najdete v priloženi PDF datoteki.
Razred A - Mini avtomobili
Če se borite proti visokim cenam goriva in si v natrpanih mestnih središčih želite zagotoviti parkirno luknjo, boste v tem razredu gotovo našli kaj zase. Izbira glede dolžine je pestra, začne pa se z 2, 7 metra dolgim Smartom za dva in nadaljuje z novim Hyundaievim i10, leto dni starim Renaultovim Twingom in Toyoto iQ, ki bo na trg zapeljala v kratkem, navduševala pa bo z odličnim razmerjem med veliko notranjostjo in majhno zunanjostjo. V tem razredu je aktualen edini pravi retro dvoboj: Fiat 500 proti Miniju. Dve legendi torej in še kup drugih, tudi novi Suzukijev Alto ter Fordov Ka, ki je tehnično predelana Petstotica, spadajo med mini avtomobile. Ne pozabite pa še na ostarelega Chevroleta Sparka, prenovljenega Citroëna C2, trojčke C1, 107 in Aygo ter preostale.
- A 1 Chevrolet Matiz/Spark
- A 2 Citroën C1
- A 3 Citroën C2
- A 4 Daihatsu Cuore
- A 5 Daihatsu Trevis
- A 6 Daihatsu Sirion
- A 7 Fiat 500
- A 8 Fiat Panda
- A 9 Ford Ka
- A 10 Hyundai i10
- A 11 Kia Picanto
- A 12 Mini
- A 13 Peugeot 107
- A 14 Renault Twingo
- A 15 Smart Fortwo
- A 16 Suzuki Alto
- A 17 Suzuki Swift
- A 18 Toyota iQ
- A 19 Toyota Aygo
Razred B - Mali avtomobili
Za male avtomobile velja, da so lahko opremljeni tako dobro kot avtomobili spodnjega srednjega razreda. Letos se je malim, ki pa v dolžino za marsikaterega voznika in voznico merijo tudi že nič kaj kratke štiri metre, pridružilo pet atraktivnih novincev. Cenovno ledino orje Dacijin Sandero, ki ga je mogoče kupiti že za manj kot sedem tisočakov, precej dražji in temu primerno prestižnejši pa je Alfin Mito. Mala Alfa je narejena na osnovi Fiatovega Grande Punta in pomeni vstop Milana v avtomobilski razred, v katerem v zadnjem času ni bilo Alfa Romea. Tu sta še dva zelo pomembna avtomobila, ki počasi vstopata na slovenski trg, to sta povsem nova Fordova Fiesta in nov Hondin Jazz, poleg njiju pa najdemo še novo Seatovo Ibizo, ki se že vozi tudi pri nas.
- B 20 Alfa Romeo Mito
- B 21 Chevrolet Aveo
- B 22 Citroën C3
- B 23 Dacia Sandero
- B 24 Daihatsu Materia
- B 25 Fiat Grande Punto/Linea
- B 26 Fiat Sedici
- B 27 Ford Fiesta
- B 28 Honda Jazz
- B 29 Hyundai Accent
- B 30 Hyundai Getz
- B 31 Kia Rio
- B 32 Lada Kalina
- B 33 Lancia Ypsilon
- B 34 Mazda2
- B 35 Mitsubishi Colt
- B 36 Nissan Micra
- B 37 Opel Agila
- B 38 Opel Corsa
- B 39 Peugeot 1007
- B 40 Peugeot 207
- B 41 Renault Clio
- B 42 Seat Ibiza
- B 43 Škoda Fabia
- B 44 Subaru Justy
- B 45 Suzuki Splash
- B 46 Suzuki SX4
- B 47 Toyota Yaris
- B 48 Volkswagen Fox
- B 49 Volkswagen Polo
Razred C - Spodnji srednji razred
Kar 32 članov tega razreda govori o pestrosti v tem avtomobilskem segmentu. Slovenci v spodnjem srednjem razredu, ljubkovalno mu pravimo kar Golfov razred ali kompaktni razred, pokupimo zelo veliko pločevine, za kar so krive ravno pravšnja velikost avtomobilov (za potrebe povprečne družine), dokaj ugodna cena in tudi pestra izbira. V tem razredu lahko pač kupimo vse ? avtomobile s pogonom na zadnji kolesni par, ti so sicer v manjšini, tiste, ki jih ženeta prvi kolesi, ali avte s pogonom na vsa štiri kolesa. Tudi karoserijskih različic je malo morje, saj najdemo tako kombilimuzine kot limuzine in kombije. Dokazi o raznolikosti so v prodajnih salonih: škatlasti Chevrolet HHR, hibridni Toyotin Prius, nenavadni Dodge Caliber in eksotika z odrivom zadaj ? BMW serije 1. Čeprav gre za en razred, je cenovni razpon tu zelo velik. Cenovno ugodna Dacijin Logan in Lada Priora izstopata, na drugi strani cenika pa stojijo že omenjena serija 1, Audi A3, Volvo C30 in Mercedes-Benz CLC. Audija A3 so letos prenovili, prav tako Citroëna C4, Dacijinega Logana, Mercedes-Benza razred A, kar precej pa je tudi novih. Na avtomobilskem salonu v Parizu sta se prvič soočili novi generaciji Renaultovega Megana in Volkswagnovega Golfa VI. Nov je tudi HHR, ki je sicer precej manj pomemben model kot Kijin Soul, nova Lancia Delta obuja staro ime, Mercedes-Benz CLC pa staro tehniko Športnega kupeja.
- C 50 Alfa Romeo Alfa 147
- C 51 Audi A3
- C 52 BMW 1
- C 53 Chevrolet HHR
- C 54 Chevrolet Lacetti/Nubira
- C 55 Citroën C4
- C 56 Dacia Logan
- C 57 Dodge Caliber
- C 58 Fiat Bravo
- C 59 Ford Focus
- C 60 Honda Civic
- C 61 Hyundai i30
- C 62 Kia Cee’d
- C 63 Kia Soul
- C 64 Lada Priora
- C 65 Lancia Delta
- C 66 Mazda3
- C 67 Mercedes-Benz A
- C 68 Mercedes-Benz CLC
- C 69 Nissan Tiida
- C 70 Nissan Qashqai
- C 71 Opel Astra
- C 72 Peugeot 308
- C 73 Renault Mégane
- C 74 Seat Leon
- C 75 Seat Toledo
- C 76 Subaru Impreza
- C 77 Toyota Auris/Corolla
- C 78 Toyota Prius
- C 79 Volkswagen Beetle
- C 80 Volkswagen Golf/Plus/Jetta
- C 81 Volvo C30
Razred D - Zgornji srednji razred
Rezultat dela v tem razredu v zadnjih 365 dneh je viden v petih prenovljenih in kar šestih povsem novih modelih. BMW je prenovil Trojko, Citroën je presenetil z bolj nemško naravnanim C5, ki ga je mogoče kupiti tudi z mehkejšim, bolj francoskim vzmetenjem, novinca pa je pripravil tudi Dodge. Fiat je prenovil Cromo, Honda je začela prodajati povsem novega Accorda, ki je tehnično in oblikovno evolucija zdaj že neaktualne generacije, na našem trgu se pravkar začenja prodajati prenovljena Hyundaieva Sonata, povsem novega Infinitija G37 pa k nam še ne bo tako kmalu. Medtem ko sta Jaguar X-Type in Peugeot 407 le prenovljena, sta Mazda6 in Opel Insignia povsem nova. Z novim Oplom so v Rüsselsheimu upokojili Vectro, ki bo živela v genih treh različic Insignie.
- D 82 Alfa Romeo Alfa 159
- D 83 Audi A4
- D 84 BMW 3
- D 85 Cadillac BLS
- D 86 Chevrolet Epica
- D 87 Chrysler Sebring
- D 88 Citroën C5
- D 89 Dodge Avenger
- D 90 Fiat Croma
- D 91 Ford Mondeo
- D 92 Honda Accord
- D 93 Hyundai Sonata
- D 94 Infiniti G37
- D 95 Jaguar X-Type
- D 96 Kia Magentis
- D 97 Lexus IS
- D 98 Mazda6
- D 99 Mercedes-Benz C
- D 100 Mitsubishi Lancer
- D 101 Opel Insignia
- D 102 Peugeot 407
- D 103 Renault Laguna
- D 104 Saab 9-3
- D 105 Škoda Octavia
- D 106 Subaru Legacy /Outback
- D 107 Toyota Avensis
- D 108 Volvo S40/V50
- D 109 Volvo S60
- D 110 Volkswagen Passat/Passat CC
Razred E - Višji razred
V razredu, v katerem prodaja v nekaterih državah Evrope ne narašča, je pravzaprav edina prava novost leta 2008 novi Škodin Superb. Medtem ko za veliko večino preostalih članov tega razreda veljajo dokaj veliki stroški vzdrževanja, češka kombilimuzina preseneča z dobro ceno glede na kakovost in predvsem prostornost. Če hočete več prostora, boste morali stopiti v luksuzni razred. Poleg Superba, katerega izrazita lastnost so dvojna vrata prtljažnika (ta se odpira po limuzinsko in kombilimuzinsko), letos zaradi prenove izstopajo še Audi A6 (prenovili so tudi Allroada), Chrysler 300 C, Lexusov GS (tudi ta Lexus je na voljo v hibridni različici) in Mercedes-Benzov CLS. Pri Brillianceu BS6, ki se je lani neslavno predstavil s katastrofalnimi izidi preizkusnih trčenj, pri katerih je bilo odkritih precej varnostnih pomanjkljivosti, ni nič novega, nasprotno pa je pri Cadillacu, kjer je CTS-ja končno mogoče kupiti in servisirati na pooblaščenem mestu tudi v Sloveniji. V tem razredu je tudi nekaj pločevine, ki čaka na zamenjavo. Z nalepko 'zrelo' lahko opremimo Mercedes-Benza E, Peugeota 607 in Renaultovega Vel Satisa. Glasovanje za Najboljše avtomobile 2008 je lani na prvo mesto posadilo BMW-jevo serijo 5.
- E 111 Audi A6/Allroad
- E 112 BMW 5
- E 113 Brilliance BS6
- E 114 Cadillac CTS
- E 115 Chrysler 300 C
- E 116 Citroën C6
- E 117 Honda Legend
- E 118 Hyundai Grandeur
- E 119 Jaguar XF
- E 120 Kia Opirus
- E 121 Lexus GS
- E 122 Mercedes-Benz E
- E 123 Mercedes-Benz CLS
- E 124 Peugeot 607
- E 125 Renault Vel Satis
- E 126 Saab 9-5
- E 127 Škoda Superb
- E 128 Volvo V70 / XC70
- E 129 Volvo S80
Razred F - Luksuzni razred
Letos je prestižen razred dobil novo dimenzijo, saj so pri BMW-ju po sedmih letih predstavili novo Sedmico. Prejšnja generacija serije 7 je na začetku tisočletja s svojo drzno obliko dvignila obrvi marsikaterega poslovneža, ki ga je precej zaposlila tudi tehnična plat BMW-jeve zastavonoše. Kar zadeva slog, nova Sedmica ne prinaša revolucije predhodnika, ampak evolucijo. Ta je značilna tudi za večino tehnike, pri kateri pa vseeno precej stvari izstopa ? od izboljšanega iDriva do pogona. V tem razredu, v katerem nastopa vsega 12 avtomobilov, je Sedmica edini povsem nov avtomobil. S prenovo smo označili Bentleyjevega Continentala Flying Spura in Maseratijevega Quattroporta. V luksuznem razredu prednjači predvsem evropska ponudba, ameriške barve brani Cadillac STS, japonske pa Lexus LS, ki je na voljo tudi v različici s hibridnim pogonom. LS 600h velja za enega od najbolj naprednih na trgu. Povsem na repu razreda pa je mogoče opaziti Volkswagnovega Phaetona. Velika imena razreda (Bentley, Maybach, Maserati, Rolls-Royce) se tudi letos upirajo trendom in v svoje izdelke (še) ne vgrajujejo turbodizelskih motorjev, čeprav naj bi se to v prihodnosti spremenilo vsaj na Otoku, kjer Rolls-Royce že nekaj mesecev preizkuša malega Phantoma. Lani ste bralke in bralci za najboljšega v razredu luksuznih izbrali Maseratijevega Quattroporta, sledila sta Audi A8 in Lexus LS.
- F 130 Audi A8
- F 131 Bentley Continental Flying Spur
- F 132 Bentley Arnage
- F 133 BMW 7
- F 134 Cadillac STS
- F 135 Jaguar XJ
- F 136 Lexus LS
- F 137 Maserati Quattroporte
- F 138 Maybach
- F 139 Mercedes-Benz S
- F 140 Rolls-Royce Phantom
- F 141 Volkswagen Phaeton
Razred G - Športni avtomobili
Razred športnih avtomobilov postreže tako z zvenečimi imeni kot tudi s sijajnimi zvoki motorjev in vznemirljivo lepoto karoserije, ki jih spremlja. V športni vožnji lahko uživate že za dobrih 20 tisoč evrov, lahko pa zapravite tudi več kot pol milijona in ta denar vložite v nakup razkošnega Bentleyja, če hočete izstopati, pa najbolje, da kar v novega Brooklandsa. Pri športnih avtih ima daleč največ besede povezava Porsche-Volkswagen, ki izdeluje novega Scirocca (gre za še eno reinkarnacijo legende), ekstremnega Bugattijevega Veyrona in Audijeve, Bentleyjeve, Lamborghinijeve in Porschejeve športnike. Letošnji magnet je Nissanov GT-R, ki je na stezi Nordschleife dosegel enega izmed najboljših časov. Po dolgem času je novinca, in sicer Evoro, izdal tudi Lotus.
- G 142 Alfa Romeo GT
- G 143 Alfa Romeo Brera
- G 144 Aston Martin V8 Vantage
- G 145 Aston Martin DB9/DBS
- G 146 Audi A5
- G 147 Audi TT Coupé
- G 148 Audi R8
- G 149 Bentley Continental GT
- G 150 Bentley Brooklands
- G 151 BMW 6
- G 152 Bugatti Veyron
- G 153 Corvette
- G 154 Ferrari F430
- G 155 Ferrari 612 Scaglietti
- G 156 Ferrari 599 GTB Fiorano
- G 157 Hyundai Coupé
- G 158 Jaguar XK
- G 159 Lamborghini Gallardo
- G 160 Lamborghini Murcielago
- G 161 Lotus Exige
- G 162 Lotus Europa
- G 163 Lotus Evora
- G 164 Maserati GranTurismo
- G 165 Mazda RX-8
- G 166 Mercedes-Benz CLK
- G 167 Mercedes-Benz CL
- G 168 Nissan 350 Z
- G 169 Nissan GT-R
- G 170 Porsche Cayman
- G 171 Porsche 911 Carrera/Turbo
- G 172 Volkswagen Scirocco
Razred H - Kabrioleti
Naj bo Daihatsu Copen ali Rolls-Royce Phantom Drophead ? za vsako glavo, ki je željna vetra v laseh, se najde ustrezen štirikolesnik. Ne samo glede velikostnih razredov, ponudba je široka tudi glede izbire strehe. Ta je lahko klasična platnena, lahko pa je tudi trda pomična, ki spreminja kupeje v kabriolete in obratno. Tako imenovani CC-ji so čedalje bolj razširjeni, kar potrjuje tudi vse večja ponudba. Med kabrioleti (roadsterji) izstopa Mazda MX-5, ki jo je mogoče naročiti s klasično mehko streho ali s trdo, obema pomičnima, seveda. Brezstrešniki se razlikujejo po tem, kako hitro se pomakne streha iz enega v drug končni položaj, pa tudi po načinu premikanja. Nekatere je treba zložiti in razpeti ročno kot pri Oplu GT, drugod za vse poskrbi elektrika. Med posebneži v tem razredu je zagotovo Volkswagnov Eos s petdelno zložljivo streho, dvoboj letošnjega poletja pa je zagotovo pripadel novima BMW-jevi seriji 1 Cabrio in Audijevemu A3 Cabrioletu. Od glasovanja Najboljši avtomobili 2008 se je na cestah pojavilo še nekaj novih kabrioletov (roadsterjev …), od Peugeota 308 CC do vznemirljivih Ferrarija Californie in Alfa Romea 8C Spiderja. Najbolj dejavni so bili pri Mercedes-Benzu, kjer so prenovili tako SLK-ja kot večjega SL-a, delo s prenovami pa so imeli tudi pri Aston Martinu, Citroënu, Corvetti, Dodgeu, Fordu in Porscheju, kjer pri prenovljeni seriji Devetstoenajst ostajajo zvesti platnu.
- H 173 Alfa Romeo 8C Spider
- H 174 Alfa Romeo Spider
- H 175 Aston Martin V8 Vantage Roadster
- H 176 Aston Martin DB9 Volante
- H 177 Audi A3 Cabriolet
- H 178 Audi A4 Cabriolet
- H 179 Audi TT Roadster
- H 180 Bentley Continental GTC
- H 181 Bentley Azure
- H 182 BMW 1 Cabrio
- H 183 BMW 3 Cabrio
- H 184 BMW 6 Cabrio
- H 185 Cadillac XLR
- H 186 Chrysler Sebring Cabrio
- H 187 Citroën C3 Pluriel
- H 188 Corvette Cabrio
- H 189 Daihatsu Copen
- H 190 Dodge Viper
- H 191 Ferrari California
- H 192 Ferrari F 430 Spider
- H 193 Ford Focus Coupe Cabriolet
- H 194 Honda S 2000
- H 195 Jaguar XK Cabrio
- H 196 Lamborghini Gallardo Spider
- H 197 Lamborghini Murcielago Roadster
- H 198 Lexus SC 430
- H 199 Lotus Elise
- H 200 Mazda MX-5
- H 201 Mercedes-Benz CLK Cabrio
- H 202 Mercedes-Benz SLK
- H 203 Mercedes-Benz SL
- H 204 Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster
- H 205 Mitsubishi Colt CZC
- H 206 Morgan 4/4, Roadster
- H 207 Morgan Aero 8
- H 208 Nissan Micra C+C
- H 209 Nissan 350 Z Roadster
- H 210 Opel Tigra Twintop
- H 211 Opel Astra Twintop
- H 212 Opel GT
- H 213 Peugeot 207 CC
- H 214 Peugeot 308 CC
- H 215 Porsche Boxster
- H 216 Porsche 911 Cabrio
- H 217 Renault Megane Coupe-Cabriolet
- H 218 Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé
- H 219 Saab 9-3 Cabrio
- H 220 Smart Fortwo Cabrio
- H 221 Volvo C70
- H 222 Volkswagen Beetle Cabrio
- H 223 Volkswagen Eos
Razred I - Terenska vozila
Ta razred bi se zlahka delil na dva podrazreda. V prvem bi bili popolnoma pravi terenci, ki služijo za popotovanja na težje dostopne kraje, za vožnjo po podlagi, ki bi ji težko rekli cesta. Uporabniki teh terencev se pri premagovanju razdalj zanašajo na pomagala, kot so reduktor in zapore diferencialov. Prodaja takšnih vozil, s katerimi se brez težav zapeljemo do vikenda v hribih, čeprav so ceste pokrite z novozapadlim snegom, se ne povečuje tako kot povpraševanje po članih druge skupine, po tako imenovanih mehkih terencih, ki jim pravimo tudi SUV-i. Njihova tehnika večinoma izvira iz povsem običajnih osebnih avtomobilov, ponudba pa je temu primerno zelo pestra. Obsega tako različice, ki jih poganja le en kolesni par, kot na vsa štiri kolesa gnana vozila, pri katerih lahko ali pa ne moremo vplivati na izbiro pogona. Večinoma moč razdeljuje med kolesi kar elektronika, le redki pa imajo gumb ali stikalo, s katerim je mogoče zaukazati pogon na vse štiri ali na le dve kolesi. Za lastnike mehkih terencev je značilno, da se z njimi v veliki večini ne vozijo drugje kot po asfaltu, zato so SUV-i obuti v povsem cestne gume, njihova karoserija je manj zaščitena, reduktorjev pa praviloma ni. Da so mehki terenci vse bolj priljubljeni, dokazujejo tudi proizvajalci, ki še do nedavnega niso imeli v svoji ponudbi odgovora na kupčevo povpraševanje po SUV-ih. Letos so v igro s povsem novimi izdelki skočili pri Renaultu s Koleosom in pri Fordu s Kugo, nekaj preostalih proizvajalcev je svojo ponudbo dopolnilo (MB z GLK-jem, Audi s Q5, Volvo z XC 60), veliko pločevine pa je bilo posodobljene (Subaru Forester, Nissan Murano, Kia Sportage …). Kupci so v tem razredu dobro postreženi, saj so v ponudbi tako majhni raziskovalci, na primer Daihatsujev Terios, kot velikani, na primer Mercedes-Benza GL in razred R, v katerem se lahko pelje več kot pet potnikov. Tudi za različne okuse je poskrbljeno ? poleg evropske ponudbe sta tu še ameriška in azijska, v kateri nastopa tudi na slovenskem trgu povsem nov proizvajalec Shuanghuan s terencem CEO, ki na videz spomni na nekdanjega BMW-ja X5. Ko smo že pri BMW-ju: Bavarci so z novim X6 močno dregnili v misel, da bodo visoke cene goriva poskrbele za zmanjšanje priljubljenosti SUV-ov. Z velikim X-om je BMW-ju uspelo celo ustanoviti podrazred terencev ? terenske kupeje. Lani so v razredu terenskih vozil za zmagovalca izbrali BMW-ja X5 in nemške stopničke zaključili z drugouvrščenim Audijem Q7 in tretjim Volkswagnom Touaregom. Kam lahko letos sežejo novinci MB GLK, Audi Q5, BMW X6 . . ?
- I 224 Audi Q5
- I 225 Audi Q7
- I 226 BMW X3
- I 227 BMW X5
- I 228 BMW X6
- I 229 Cadillac SRX
- I 230 Cadillac Escalade
- I 231 Chevrolet Captiva
- I 232 Citroën C-Crosser
- I 233 Daihatsu Terios
- I 234 Dodge Nitro
- I 235 Ford Kuga
- I 236 Honda CR-V
- I 237 Hummer H2
- I 238 Hummer H3
- I 239 Hyundai Tucson
- I 240 Hyundai Santa Fe
- I 241 Infiniti EX 37
- I 242 Infiniti FX 50
- I 243 Jeep Compass
- I 244 Jeep Patriot
- I 245 Jeep Wrangler
- I 246 Jeep Cherokee
- I 247 Jeep Grand Cherokee
- I 248 Jeep Commander
- I 249 Kia Sportage
- I 250 Kia Sorento
- I 251 Lada Niva/4x4
- I 252 Land Rover Freelander 2
- I 253 Land Rover Discovery
- I 254 Land Rover Defender
- I 255 Lexus RX
- I 256 Mazda CX-7
- I 257 Mercedes-Benz GLK
- I 258 Mercedes-Benz M
- I 259 Mercedes-Benz R
- I 260 Mercedes-Benz G
- I 261 Mercedes-Benz GL
- I 262 Mitsubishi Outlander
- I 263 Mitsubishi Pajero
- I 264 Nissan X-Trail
- I 265 Nissan Murano
- I 266 Nissan Pathfinder
- I 267 Nissan Patrol GR
- I 268 Opel Antara
- I 269 Peugeot 4007
- I 270 Porsche Cayenne
- I 271 Range Rover Sport
- I 272 Range Rover
- I 273 Renault Koleos
- I 274 Saab 9-7x
- I 275 Shuanghuan Ceo
- I 276 Ssang Yong Kyron
- I 277 Ssang Yong Actyon
- I 278 Ssang Yong Rexton
- I 279 Subaru Forester
- I 280 Subaru Tribeca
- I 281 Suzuki Jimny
- I 282 Suzuki Grand Vitara
- I 283 Toyota RAV4
- I 284 Toyota Landcruiser
- I 285 Toyota Landcruiser V8
- I 286 Volvo XC 60
- I 287 Volvo XC 90
- I 288 Volkswagen Tiguan
- I 289 Volkswagen Touareg
Razred K - Limuzinski kombiji
Ta avtomobilski razred je iz leta v leto pestrejši. Poleg modelov, ki so bili prenovljeni (na primer PSA – Fiatovi četverčki Citroën C8, Fiat Ulysse, Lancia Phedra in Peugeot 807, ki so dobili tudi močnejši turbodizelski motor), se je letos pojavila še skupinica manjših, iz dostavnikov izvirajočih kombijev istega partnerstva: potniški Citroën Nemo, Fiat Fiorino in Peugeot Bipper. Citroën je v tem razredu daleč najbolj zastopan, saj ima z novim C3 Picassom v svoji ponudbi kar šest limuzinskih kombijev. Povsem novi so letos tudi Renault Kangoo, Citroën Berlingo in Peugeot Partner, ki so vsi narejeni iz dostavniških različic, v primerjavi s predhodniki pa se odlikujejo predvsem po opaznem povečanju mer. Med novimi je tudi ameriški Dodge Journey.
- K 290 Chevrolet Rezzo/Tacuma
- K 291 Chrysler Grand Voyager
- K 292 Citroën Nemo kombi
- K 293 Citroën Berlingo
- K 294 Citroën Xsara Picasso
- K 295 Citroën C3 Picasso
- K 296 Citroën C4 Picasso
- K 297 Citroën C8
- K 298 Dodge Journey
- K 299 Fiat Fiorino Qubo
- K 300 Fiat Idea
- K 301 Fiat Dobló
- K 302 Fiat Ulysse
- K 303 Ford Tourneo Connect
- K 304 Ford C-Max
- K 305 Ford S-Max
- K 306 Ford Galaxy
- K 307 Honda FR-V
- K 308 Hyundai Matrix
- K 309 Kia Carens
- K 310 Kia Carnival
- K 311 Lancia Musa
- K 312 Lancia Phedra
- K 313 Mazda5
- K 314 Mercedes-Benz B
- K 315 Mercedes-Benz Viano
- K 316 Mitsubishi Grandis
- K 317 Nissan Note
- K 318 Opel Combo
- K 319 Opel Meriva
- K 320 Opel Zafira
- K 321 Peugeot Bipper Tepee
- K 322 Peugeot Partner Tepee
- K 323 Peugeot 807
- K 324 Renault Kangoo
- K 325 Renault Modus
- K 326 Renault Scénic
- K 327 Renault Espace
- K 328 Seat Altea/Freetrack
- K 329 Seat Alhambra
- K 330 Škoda Roomster
- K 331 Ssang Yong Rodius
- K 332 Toyota Corolla Verso
- K 333 Volkswagen Caddy Life
- K 334 Volkswagen Touran
- K 335 Volkswagen Sharan
- K 336 Volkswagen Multivan
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj