Video: pokalni Renault Twingo, prvak Boštjan Avbelj in pevka Nina Pušlar

Kaj nastane, če združite pokalnega Renaulta Twinga, prvaka Boštjana Avblja, prikupno pevko Nino Pušlar in dirkališče Raceland? Športni dan, poln smeha. Šalo na stran, pri Avto magazinu smo naredili dirkaški test našega nacionalnega dirkalnika, zraven pa Boštjana še zaposlili z dajanjem inštrukcij, kako biti hiter. Nina se je odlično znašla!

3. 1. 2016

Bistvo zgodbe je sicer znano, vendar jo bomo vseeno ponovili: po zaslugi neuničljivega Mirka Marinška oziroma Leme so pri nas shodili pokalni dirkalniki, ki so nastali na osnovi novih Renaultov Twingo. Branje tehničnih podatkov mogoče razočara, saj imajo tako pripravljeni Twingi zgolj litrski atmosferski motor s slabimi 80 'konji', ročni 5-stopenjski menjalnik in kitajske dirkalne gume znamke Nankang, vendar nikar prehitro z zaključki. Za volanom se po zaslugi zadnjega pogona, motorja za zadnjo premo in odstotnosti vseh elektronskih pomagal veliko dogaja in če zaokrožimo izkušnjo iz vlažnega krškega Racelanda, je treba biti z volanom kar hiter, da te zadek ne prehiti po zunanji strani ovinka.

Toda bistvo pokalnega dirkalnika ni velika moč in fantastična lega na cesti, čeprav si tega želi vsak čistokrvni dirkač; bistvo je, da je dirkanje finančno sprejemljivo in da so dirkalniki izenačeni, saj sta to predpogoja za napete dirke na krožnih stezah, kjer so vzvratna ogledala, blatniki in odbijači potrošnji material. Vtipkajte Gemanol Twingo Cup v youtube in hitro boste videli, o čem govorimo. Zato smo k sodelovanju povabili še 25-letnega talenta Boštjana Avblja, ki je bil v sezoni 2015 tako rekoč nepremagljiv.

Prava paša za oči je bila eminentna pevka Nina Pušlar, ki se je prav z veseljem pomerila na našem dirkaškem dnevu. Najprej se je ogrela s serijskim Twingom s turbomotorjem TCe 90 in dvosklopčnim menjalnikom, nato pa se je zapeljala nekaj krogov z Avbljem, da ji je razložil idealno dirkaško linijo, točke zaviranja ter pospeševanja. Čas 1.21:73 je nato izboljšala za skoraj tri sekunde, zato se je novopečeni prvak odločil, da jo posadimo še na sovozniški sedež dirkalnika, za konec pa še za volan.

"Zelo sem uživala, saj je Boštjan res talent. Škoda, da dirkališče nima tudi hitrih ovinkov, bi bila izkušnja še bolj pristna," je čebljala, medtem ko smo jo pripenjali s šesttočkovnim varnostnim pasom. No, Nina se je izkazala tudi s tekočo vožnjo dirkalnika, čeprav je enkrat zaradi širokih podplatov pohodila tako stopalko za zavoro kot tisto za plin in s pokalnim Twingom sta posledično pokosila del trave na krškem dirkališču. Smeha na koncu avanture vseeno ni manjkalo in mislimo, da se ni šalila, ko je obljubila, da bi se z Boštjanom zapeljala tudi s poskočnejšim pokalnim Cliom na hitrejšem dirkališču. Mi smo za! (AMr)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri