Gorske dirke: Grudnik s 300-'konjskim' Cliom!

6. 4. 2016
Deli

Matej Grudnik je Renaulta Twinga R2 EVO prodal v Italijo, dirkalnik Twingo R1 pa se še prodaja. Toda da v družini Grudnik, ki je tesno povezana tako z velenjskim klubom V-Racing kot tudi z novomeško tovarno Revoz (Matej se preživlja kot diplomirani strojni inženir), nikakor ne spijo, priča nakup Renaulta Clia četrte generacije (torej najnovejšega), s katerim bodo dirkali na gorskih dirkah.

»Dirkalnik je v osnovi narejen za vztrajnostne dirke, vendar ga bomo predelali za gorske. To pomeni, da čakamo na homologacijo, ki naj bi začela veljati vsak hip, da iz 1,6-litrskega turbomotorja povlečemo od 260 do 300 'konjev', menjalnik pa bo zaradi krajših prenosov kar iz dirkalnika za reli, torej Clia R3T,« je veselo dejal Grudnik. Seveda upa, da bo do predelave motorja prišlo že do prve domače gorske dirke (23. in 24. april Stubičke Toplice), sicer se bo moral na začetku zadovoljiti z 230 'konji', a napoveduje, da bodo dirkalnik neprenehoma izboljševali. »Žal bo reli na stranskem tiru, saj zahteva preveč časa in logistike, vendar vseeno upam na kakšno dirko – mogoče z najetim dirkalnikom. Iz Clia pa bi radi naredili hiter dirkalnik za gorske dirke, saj bom nastopal na vseh dirkah za državno prvenstvo,« je še dodal. (AMr)

Foto: Uroš Modlic

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja