Reli Maribor: Humar, Logar in Fakin z največjimi pokali

Jubilejni, 10. reli Maribor je minil v znamenju Škode, Peugeota in Fiata. Pravzaprav bi morali napisati Aleksa Humarja, Boštjana Logarja in Jerneja Fakina.

30. 6. 2012

V peklensko vroči dirki, kjer je zunanja temperatura kazala 35 stopinj, v dirkalnikih pa še vsaj deset več, je posadka Aleks Humar-Florjan Rus (Škoda Fabia S2000) prepričljivo znova slavila, kar dve dirki pred koncem pa sta postala že državna prvaka. Na začetku dirke je bil Humarju najnevarnejši Madžar s hrvaško licenco Janos Szilagyi, takoj za njim pa so se zvrstili Darko Peljhan, Mitja Klemenčič in domačin Sašo Horvat (vsi Mitsubishi Lancer EVO IX). Madžar je na drugi HP takoj po skoku prebil zadnjo gumo, zato je stopničke kljub hitri vožnji prepustil našim dirkačem. 

V diviziji II je končno slavil dirkač Avtohiše Vič Boštjan Logar (Peugeot 206 R3), ki je razen kratkega izleta na dvorišče neke hiše ob progi ni imel večjih težav. Zelo silovito je začel Aljoša Novak (Škoda Fabia R2), saj je na prvi hitrostni preskušnji dosegel najboljši čas, drugi hitrostni preskušnji pa je na žalost prebil gumo in sanje o prvi zmagi so odfrčale v zrak podobno kot koščki poškodovane gume. Friderik Vajnhandl je tokrat izjemoma dirkal s hrvaškim dirkalnikom Citroen C2 R2, saj je tik pred relijem odpovedal menjalnik na Fordu Fiesti R2, s povsem novim dirkalnikom pa se je predstavil Matej Grudnik. "Renault Twingo R.S. R2 EVO ima odlično lego in zelo zmogljive zavore, vendar imam z njim še premalo izkušenj. Moti me le, da pri grobem zaviranju postane zadek zelo nemiren, upam, da bomo v prihodnosti podvozje bolje nastavili," je dejal Grudnik, ki je homologacijo za ta dirkalnik dobil šele tik pred startom dirke. Spet se je izkazal Alan Pajk, ki je s Citroenom C2 R2 Max prevzel vodstvo v diviziji II državnega prvenstva, žal pa je Urošu Papežu (Citroen C2 R2) odpovedal menjalnik.

V diviziji I je mogoče kar malce presenetljivo slavil Jernej Fakin (Fiat Panda). Mlademu Primorcu nobeden ne oporeka talenta, vendar je kar malce presenetljivo, da je tako tvegal ob dejstvu, da ga Andrej Velkavrh (VW Polo) ne ogroža v trenutnem skupnem seštevku divizije I. A zmaga je le zmaga. 

Čeprav je bil reli zgolj enodnevni, pa še ta brez Avstrijcev in posebne hitrostne preskušnje po Koroškem mostu, je bilo vroče. Dobesedno. (AM)

FOTO: Uroš Modlic

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri