Reli SP Nemčija: Loeb naj gre v pokoj

28. 8. 2012
Deli

Nekdo je na forumu napisal, da bi se moral Sebastien Loeb (Citroën DS3 WRC) upokojiti. Tekmecem je namreč prepustil kar šest zmag na 15 hitrostnih preizkušnjah. Nezaslišano!

Seveda se je poznavalec relija samo šalil, mi pa seveda na isti način nadaljujemo debato o parodiji, ki se ji reče svetovno prvenstvo v reliju. Kako je mogoče, da je 38-letni Loeb tako samozavesten, da po treh dneh dirkanja po nemškem asfaltu premaga tekmece za debeli dve minuti? Veste, koliko je dve minuti v dirkanju? Cela večnost. Kje osemkratni svetovni prvak dobi motivacijo, da je v Nemčiji zmagal še devetič, in zakaj so precej mlajši tekmeci povsem nemočni ne samo pri zanesljivosti, ampak pri primerjavi hitrosti, pa ostaja neznanka. Dirkač, ki resnično razmišlja o upokojitvi, je nedvomno eden najboljših voznikov relija v zgodovini! In nič ne kaže, da bi njegova dirkaška forma kakorkoli 'slabila' ...

Loeb se je prebijal po ozkih cesticah med vinogradi blizu francoske meje (in njegovega rojstnega kraja Haguenau) tako rekoč brez težav, če odštejemo manjšo nevšečnost s turbopuhalom v nedeljo. Njegovi tekmeci, sploh tisti, ki so hoteli držati tempo z njim, niso imeli te sreče. Petter Solberg (Ford) je zmagal na eni hitrostni preizkušnji (HP), toda po pretiravanju je poškodoval zadnjo desno obeso. Španec Dani Sordo (Mini) je prav tako slavil na eni HP, a je končal podobno kot Solberg ob eni od tankovskih ovir na zloglasni preizkušnji Panzerplatte. V zelo dobri luči se je pokazal mladi estonski up Ott Tänak, ki je kot vajenec Markka Martina prišel do poltovarniške Ford Fieste WRC, saj je slavil na kar dveh HP-jih, nato pa zapeljal s ceste in odstopil z zanesljivega četrtega mesta. Škoda, 24-letnik je bil trd boj s prav toliko starim (hmm, bi morali napisati mladim?) Norvežanom Madsom Ostbergom (Ford) in se uvrščal takoj za tovarniškimi specialkami, v katerih sta sedela Jari Matti Latvala (Ford) in Mikko Hirvonen (Citroën), vendar ga je na koncu premagal izkušenejši Norvežan. Dvoboj med Sebastienom Ogierjem in Andreasom Mikkelsenom s Škodo Fabio S2000 je dobil Francoz, veliko smole pa je imel tudi večkratni slovenski gost Čeh Martin Prokop, saj mu je Fiesta WRC povsem zgorela. S petim mestom se je izkazal Avstralec Chris Atkinson, ki je Minija pripeljal do odličnega petega mesta, več pa se je spet dogajalo okoli norega Rusa Evgenija Novikova (Ford). »Na reliju je 3.000 ovinkov in tri od njih sem zgrešil. To niti ni tako slab statistični podatek, kajne?« je spet spravljal v dobro voljo sodirkače in predstavnike medijev, saj njegova Fiesta WRC znova ni videla cilja.

Po preizkušnjah v Veliki Britaniji in Franciji prihaja še dirka na italijanski Sardiniji, kjer naj bi Volkswagen začel svoj zmagoviti pohod za prevlado nad Citroënom. Ali bo Loeb ostal v karavani in se še vedno potil v Citroënu ali pa bo res zalučal dirkaške rokavice v kot, bomo najbrž kmalu zvedeli. Z drugim Sebastienom (Ogierjem) v konkurenčnem dirkalniku Polo WRC prvenstvo verjetno ne bo več tako nezanimivo. Toda če se Loeb res upokoji, mogoče celo skupaj s Citroënom, je največja bojazen, da bomo dobili novega (nepremagljivega) Loeba.

Aljoša Mrak

FOTO: Uroš Modlic

REZULTATI

1.    Loeb-Elena    Citroën DS3 WRC    3:41,52

2.    Latvala-Anttila    Ford Fiesta RS WRC    + 2:00,1

3.    Hirvonen-Lehtinen    Citroën DS3 WRC    + 2:31,4

4.    Ostberg-Andersson    Ford Fiesta RS WRC    + 3:24,4

5.    Atkinson-Prevot    Mini JCW WRC    + 9:10,4

6.    Ogier-Ingrassia    Škoda Fabia S2000    + 9:50,8

7.    Mikkelsen-Floene    Škoda Fabia S2000    + 12:22,7

8.    Al Atijah-Bernacchini    Citroën DS3 WRC    + 12:50,4

9.    Sordo-Del Barrio    Mini JCW WRC    + 14:17,3

10.    Arzeno-Jamoul    Peugeot 207 S2000 + 15:19,7

Trenutna razvrstitev med dirkači: 1. Loeb 199, 2. Hirvonen 145, 3. P. Solberg 104, 4. Ostberg 102, 5. Latvala 87 ...

Trenutna razvrstitev ekip: 1. Citroën 320, 2. Ford 197, 3. M-Sport 115, 4. Qatar WRT 59 ...

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol