WTCC: Brands Hatch (Velika Britanija)

5. 8. 2009
Deli

Na domačem terenu v prelepem Brands Hatchu sta Rob Huff (Chevrolet) in Andy Priaulx (BMW) uprizorila pravi šov. Uspešnejša od napada je bila obramba, prava zmagovalca britanskega konca tedna WTCC pa sta bila Menu in Farfus.

Na enem od najboljših dirkališč na svetu, na stezi, na kateri je imel v preteklosti veliko uspeha predvsem Alain Menu s Chevroletovim Lacettijem, so imeli letos gledalci veliko za videti. Ne sicer veliko novih obrazov na stopničkah za zmagovalce, saj je bil tam po prvi dirki zopet Menu, ampak veliko prehitevanj, še več poskusov, veliko nesreč, strasti pa je na obeh dirkah znova miril varnostni avtomobil.

Chevroletu ta zavita steza, ki ima ogromno ovinkov, speljanih po hribu in navkreber, očitno ustreza, saj sta Menu in Huff s Cruzi osvojila prvo startno vrsto, po startu pa si je Menu hitro nabral dovolj veliko prednost, da je do konca dirke ohranjal tehniko in zmagal.

Za njim je imel Huff polne roke dela z nemirnim Cruzom in s hitrejšim Priaulxom, ki pa mimo zelo širokega Chevroleta ni mogel. Med kandidati za naslov je težave tekmecev na prvi dirki najbolje izkoristil Tarquini (četrto mesto). Po startu sta se namreč v gneči zapletla Yvan Muller (Leon TDI je bil preveč poškodovan za nadaljevanje) in Augusto Farfus, ki ga je zavrtelo, a je kljub padcu na začelje nato dirkal odlično in se na koncu prebil do osmega mesta, ki je pomenilo prvi startni položaj na drugi dirki.

Brazilec je na drugi dirki upravičil pričakovanja in zmagal, njegov moštveni kolega Jörg Müller pa je tudi sodeloval, in čeprav je imel hitrejši dirkalnik, je pomagal v prvenstvu najbolje uvrščenemu BMW-jevemu dirkaču do novih pomembnih točk.

Augusto Farfus je izkoristil slab konec tedna tekmeca za naslov Mullerja, ki pa se je na drugi dirki vseeno, seveda tudi s pomočjo Seatovih dirkačev, ki so ga spuščali predse, vpisal med dobitnike točk in s sedmim mestom omilil Farfusov britanski nalet.

Zvezda druge dirke ni bil Brazilec, ki je imel spredaj lahko delo, ampak je znova blestel Priaulx. Tokrat mu težav ni delal Huff, ampak Tarquini. Njun dvoboj, v katerega se je vmešal tudi Rydell, je bil prava paša za oči (morali bi videti, kako oluščen je bil sprednji odbijač BMW-ja).

V drugi dirki so poslali varnostni avtomobil na stezo, ker so v bolnišnico s helikopterjem urgentno prepeljali sina nekdanjega prvaka F1 Johna Surteesa Henryja. V nesrečnega 18-letnika je med dirko priletela guma z drugega dirkalnika, zaradi česar je takoj izgubil zavest, njegov dirkalnik pa je brez nadzora zletel s steze.

Drugih tako hudih nesreč v WTCC-ju ni bilo, je bilo pa ogromno dirkanja po travi in atraktivnih dotikov tudi pri hitrosti nad 200 kilometrov na uro. Najslabše, kar z dvakrat razbitim dirkalnikom, jo je odnesel Seatov gost Michelisz. Med zasebniki sta v Brands Hatchu slavila D’Aste in Boardman.

Slednji je priznal, da si ni predstavljal, da je dirkanje v WTCC-ju lahko tako zahtevno in konkurenčno. WTCC se zdaj, no, šele septembra, seli v Oschersleben, ki je po pravilu znova BMW-jeva steza. Lahko Farfus že prevzame vodstvo v prvenstvu?

Rezultati – WTCC Brands Hatch (Velika Britanija)

Rezultati prve dirke, 16 krogov:

1. Menu (Chevrolet), 2. Huff (Chevrolet), 3. Priaulx (BMW), 4. Tarquini (Seat), 5. Rydell (Seat), 6. Müller (BMW), 7. Monteiro (Seat), 8. Farfus (BMW) . .

Rezultati druge dirke, 16 krogov:

1. Farfus (BMW), 2. Müller (BMW), 3. Tarquini (Seat), 4. Rydell (Seat), 5. Priaulx (BMW), 6. Huff (Chevrolet), 7. Muller (Seat), 8. Monteiro (Seat) . .

Vrstni red voznikov:

1. Muller 82, 2. Tarquini 77, 3. Farfus 76, 4. Rydell 55, 5. Huff 54, 6. Müller 53, 7. Priaulx 48, 8. Monteiro 34, 9. Gene 32, 10. Hernandez 29 . .

Vrstni red moštev:

1. Seat 211, 2. BMW 201, 3. Chevrolet 147, 4. Lada 59

Mitja Reven, foto: WTCC

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja