WTCC: Oschersleben

30. 8. 2007
Deli

Na Švedskem so pri Seatu predstavili Leone z dvolitrskim turbodizlom. Le tri dirke je trajalo, da so Španci s TDI-jem prvič zmagali. To se je zgodilo v Nemčiji.

Yvan Muller se je na startu prve dirke v nemškem Oscherslebnu po umiku varnostnega avtomobila prerinil mimo Tarquinija, ki je bil najboljši na kvalifikacijah, in obdržal vodstvo vse do cilja. Tako je serija WTCC dobila prvega zmagovalca s turbodi­zelskim motorjem! Varnosti avtomobil so poklicali na stezo zaradi velikega števila razbitih dirkalnikov že v prvem krogu.

Na startu sta se zapletla Alessandro Zanardi in Nicola Larini, razbita Chevrolet in BMW pa sta se nato zaletela še v zasebnika Massimiliana Pedaló in Pierre-Yvesa Corthalsa. A nesreč še ni bilo konec. Le nekaj 100 metrov kasneje sta s steze odletela Colciagov Seat in Menujev Chevrolet, med ‘žrtvami’ pa so se znašli še Rangoni, Porteiro, Coronel in Terting.

Seat se je veselil tudi Tarquinija, ki je v cilj pripeljal za Mullerjem, za njima pa je tretjo stopničko osvojil James Thompson. Zaradi zmag v Anderstorpu so bili Chevroleti izdatno obteženi in so se vozili bolj v ozadju. Mimogrede, v Oscherslebnu so bile kvalifikacije najbolj tesne do zdaj, saj je prvih 20 uvrščenih za nosilcem najboljšega startnega položaja zaostalo za manj kot sekundo.

Na drugi dirki s stoječim startom so napadli BMW-ji. Najbolje je s startnega mesta zapeljal Augusto Farfus, nato pa se je vso dirko upiral rahlim dotikom Andya Priaulxa, ki je na vsak način hotel mimo počasnejšega BMW-ja. Farfus je zmagal in prevzel vodstvo v skupnem točkovanju, v katerem je pretekli konec tedna največ izgubil Jörg Müller. Nemca je po startu na drugi dirki s steze izrinil Jordi Gene v Leonu TDI. Španec je s tretjim mestom zaokrožil za program Seata Leona TDI uspešen konec tedna.

Oschersleben

Rezultati prve dirke, 16 krogov:

1. Muller (Seat), 2. Tarquini (Seat), 3. Thompson (Alfa Romeo), 4. Müller (BMW), 5. Priaulx (BMW), 6. Gene (Seat), 7. Farfus (BMW), 8. Colciago (Seat) …

Rezultati druge dirke, 14 krogov:

1. Farfus (BMW), 2. Priaulx (BMW), 3. Gene (Seat), 4. Thompson (Alfa Romeo), 5. Muller (Seat), 6. Huff (Chevrolet), 7. Tarquini (Seat), 8. Monteiro (Seat)

Vrstni red voznikov:

1. Farfus 69, 2. Priaulx 68, 3. Müller 63, 4. Muller 56, 5. Tarquini 51, 6. Larini 48, 7. Thompson 47, 8. Menu 45, 9. Huff 35 …

Vrstni red moštev:

1. BMW 204, 2. Seat 175, 3. Chevrolet 150, 4. Alfa Romeo 84

Mitja Reven, foto: FIA WTCC

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"