Stellantis razkriva načrte: želijo postati številka 1

Po prvem polletju letošnjega leta imajo za visoke apetite dobro podlago

Stellantis razkriva načrte: želijo postati številka 1 (foto: Stellantis) Stellantis
3. 8. 2022

Koncern Stellantis velja za enega pomembnejših akterjev v avtomobilski industriji, kar ob 14 znamkah, ki jih imajo v svojem portfelju nikakor ni presenečenje. In čeprav skupina spada med pet največjih na svetu, so njihovi apetiti še višji, vsaj v segmentu električnih vozil, kjer v Evropi želijo postati številka ena. Da bi to dosegli pa jim nikakor ne manjka več veliko.

V prvi polovici letošnjega leta so namreč v skupini Stellantis po poročanju portala Automotive news Europe uspeli prodati 105.413 povsem električnih avtomobilov, kar je precej več od Tesle, kjer so za svoje avtomobile našli 78.277 kupcev in hkrati nekoliko manj od skupine Volkswagen. Ta je od začetka leta do konca junija uspela prodati 116.307 novih električnih avtomobilov. Omenjeni podatki veljajo za Evropsko Unijo, Veliko Britanijo, Švico, Noveško in Islandijo, niso pa tu zajeti podatki iz Finske, Portugalske in Švedske.

Preberite še: FCA obdolžen, italijansko-ameriški koncern bo moral plačati za svoje goljufije v aferi 'Dieselgate'

Zahvale za to gredo v veliki meri Fiatu 500e, ki je v Zahodni Evropi postal najbolje prodajan avtomobil na trgu v drugem četrtletju tega leta. To je prvič po letu 2020, da ta čast ni pripadla kateremukoli avtomobilu znamke Tesla. Hkrati je postal tudi najbolje prodajan električni avtomobil v Italiji in Nemčiji, medtem ko je ta čast v Franciji pripadla še enemu članu koncerna Stellantis, Peugeotu e-208.

Po vrhu vsega koncern Stellantis prevladuje tudi v segmentu lahkih električnih dostavnikov. V prvi polovici leta so namreč prodali skoraj tisoč električnih Berlingov. In prvi mož koncerna, Carlos Tavares ima zato upravičeno visoke ambicije: postati največji proizvajalec električnih avtomobilov v Evropi.

A naloga ne bo lahka. Pri Tesli namreč napovedujejo povečano proizvodnjo Modela 3, ki jo je na Kitajskem blokirala epidemija korona virusa in posledično zaprtje, hkrati pa bodo vse večja tudi proizvodnja vozil v berlinski tovarni, kjer bodo pozornost namenili predvsem Modelu Y. Seveda pa je pričakovati, da križem rok ne bodo stali niti pri Volkswagnu, kjer je nedavno modelno paleto okrepil model ID.5.