Številke kažejo, da se je koncernu PSA nakup Opla izplačal

26. 10. 2018 | Jure Šujica
Deli

Kljub precejšnjemu upadu prodaje je koncern zabeležil dobiček.

Leto dni je minilo od Peugeotovega nakupa nemške avtomobilske znamke Opel in ob koncu letošnjega tretjega četrtletja na dan prihajajo prvi finančni rezultati poslovanja koncerna PSA, v katere so zajeti rezultati poslovanja znamke Opel. In kot je videti, so ti za tretje četrtletje letošnjega leta zelo spodbudni, saj je koncern zabeležil 7,8-odstotno povečanje prihodkov.

V uradni izjavi so tako pri koncernu PSA v sredo zapisali, da je zabeležilo 15,43 milijarde evrov prihodkov. Rezultati so, kot kažejo statistike, v veliki meri prav posledica nakupa nemške znamke, da pa zaslužek ni bil še večji, sta med drugim kriva umik koncerna PSA iz Irana in upad prodaje novih vozil vseh znamk na Kitajskem. Podjetju je tako globalna prodaja novih vozil upadla za polnih 17 odstotkov.

Velik upad prihodkov pri Volvu

Dobro rast prodaje na drugi strani še vedno beležita največja prodajna aduta znamke, križanca 3008 in 5008, katerih prodaja še naprej raste, svoje pa je naredila še dobra prodaja preostalih dražjih vozil znamke, ki je leta 2013 sicer skoraj razglasila bankrot. Enako kot pri Peugeotu se imajo za pozitivne rezultate prodaji dražjih modelov zahvaliti pri Citroenu ter znamki DS.

Povsem drugačne rezultate pa so po Evropi, v veliki meri tudi po zaslugi standardov WLTP, zabeležili nekateri drugi proizvajalci. 27-odstotni upad dobička je tako v danem obdobju zabeležil koncern Daimler, kar 50-odstoten padec prihodkov pa je v primerjavi z lani zabeležil Volvo, kar pa gre med drugim na račun splavitve novih modelov in večjih dajatev. Znamka je sicer zabeležila 14-odstotno rast prodaje, padec prodaje v Evropi in na Kitajskem pa je pomenil bistveno manjše prihodke tudi za Ford. Ta je zaradi dobre prodaje velikih križancev v ZDA vseeno zabeležil manjšo rast dobička.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"