Takšno prihodnost pripravlja Lamborghini

13. 7. 2022 | Jure Šujica
Deli

Elektrika prihaja, ni pa nujno, da bo postala edina možnost.

Znamka Lamborghini je ena izmed tistih, ki se najglasneje upira popolni elektrifikaciji, kljub vsemu pa tudi v Sant' Agati, kjer domuje omenjena znamka, niso popolnoma imuni nanjo. Njihovi športniki bodo namreč že v prihodnjih letih postali hibridno gnani, leta 2028 pa bo po zadnjih informacijah Stephana Winkelmanna, ki je spregovoril za britanski Autocar, na voljo prvi povsem električni avtomobil.

Kakšno bo ime novega avtomobila, ki bo na trg predvidoma zapeljal čez šest let sicer še ni znano, je pa Winkelmann razkril, da bo šlo za športnega križanca zasnove 2+2, kakršne je tudi aktualni Urus. Nenazadnje je to ob velikem povpraševanju po križancih na splošno tudi edina pričakovana poteza. In medtem, ko dizajn avtomobila še ni razkrit, je znano, da naj bi oblikovno delno temeljil na konceptu Estoque iz leta 2008.

Preberite še: To so odbiti fantje s Prekmurja, ki v svoji delavnici delajo prave čudeže (preverite to noro zbirko jeklenih lepotcev)

Do leta 2030 naj bi Lamborghini predstavil dva povsem električna avtomobila, zaradi česar gre sklepati, da bo drugi v paru športnik. A pri Lamborghiniju se ob vsem tem še vedno ne nameravajo odpovedati avtomobilom s termičnimi motorji. Zagotovo je, da bosta v Evropi prisotni vsaj še dve generaciji športnih avtomobilov z bencinskimi motorji, preden bo leta 2035 nastopila popolna prepoved prodaje. A to je le najmanj verjeten scenarij.

Winkelmann sicer priznava, da bi takšen izid močno vplival na znamko in njen razvoj, hkrati pa dodaja, da obstajajo še drugi trgi, kjer je znamka prisotna. Tu so recimo ZDA, ali pa Kitajska in Japonska, kjer napovedi za prihodnost termičnih motorjev še zdaleč niso tako črne kot v Evropi, hkrati pa na omenjenih trgih že sedaj velja veliko zanimanja za njihove avtomobile.

Winkelmann je ob tem dodal, da bi pri količini izpustov škodljivih plinov oziroma njegovem zmanjševanju veliko vlogo lahko igrala tudi sintetična goriva, pri katerih so tovrstni neželeni stranski produkti bistveno nižji. Seveda pa bo čas pokazal, kakšne možnosti bodo na tem področju odprte v prihodnosti in kdaj oziroma če bo elektrika naposled povsem izrinila tovrstne motorje.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja