Za mesto organizatorja so se prijavili Berlin, München, Köln, Hamburg, Stuttgart in Hannover. Poleg Frankfurta seveda.
Po očitnem neuspehu zadnjega mednarodnega salona IAA v Frankfurtu so pri organizatorju VDA (Verband der Automobilindustrie – nemška zveza proizvajalcev vozil) objavili razpis za organizacijo največjega avtomobilističnega dogodka v Nemčiji. Salon seveda nikakor ne bi smel biti več zgolj in samo avtomobilistični, temveč predvsem platforma sodobne mobilnosti, ki bo zajela vse segmente, ki spadajo zraven. S težavami pa se ne ukvarjajo le organizatorji salona IAA, vse bolj je očiten tudi osip razstavljalcev na tako tradicionalnem salonu, kot je to Ženeva (manjkali bodo Ford, Citroen, Peugeot, Opel …).
VDA bo v kratkem objavil seznam treh mest, ki bodo prišla v ožji izbor, potem pa seveda tudi finalista. Vsako od mest ima seveda svoje prednosti in pomanjkljivosti. München vabi s svojo infrastrukturo in sodobnim salonom ter seveda letališčem. Frankfurt z izkušnjami in sodobnim Oplovim poligonom, ki bi lahko služil tudi za salon in nagovarja s sloganom - JAA za IAA. Tudi Hannover ima svoje prednosti, predvsem gosti salon IAA za lahka gospodarska vozila svetovni kongres za transportne sisteme (ITS). Hkrati obljubljajo še 5G povezljivost.
Stuttgart se seveda zanaša na prisotnost dveh tradicionalnih proizvajalcev – Mercedesa in Porscheja. V Kölnu pravijo, da želijo privabiti obiskovalce z najbolj emocionalnim dogodkom, ki bi lahko postal nekakšen Gamescom za mobilnost. Svoj lonček bi seveda želelo pristaviti tudi glavno mesto Berlin, kjer so prepričani predvsem v visokošolski in znanstveni potencial na tem področju, ki ga mesto nudi.
Pri VDA pravijo, da bodo objavili mesto organizatorja novega salona IAA, ki bo jeseni leta 2021, že spomladi.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj