To je napoved avtomobila, ki bo nekoč zamenjal Volkswagen Passata. Pokukajte v njegovo povsem razkrito kabino!

4. 1. 2023 | Jure Šujica
Deli

Med drugim bo prinesel tudi novo pametno klimatsko napravo.

Za usodo Volkswagnovega Passata kupcev vsaj še eno generacijo ni treba skrbeti. Kot je znano, bo namreč vsaj še toliko časa vztrajal v ponudbi nemške znamke, a zgolj v kombijevski različici. Poleg tega bo za njegovo proizvodnjo skrbela Škoda, saj bo nastajal skupaj z modelom Superb, ki ga češka znamka že razvija. Če pa bodo kupci želeli Volkswagnovo klasično limuzino, bodo v Wolfsburgu sedaj ponujali nekoliko drugačen in povsem elektrificiran avtomobil, ki bo nosil ime ID.7.

Preberite še: Tucson se poslavlja ...

Na aktualnem salonu zabavne elektronike CES v Las Vegasu so namreč pri Volkswagnu predstavili nov in zamaskiran prototip prihajajočega modela, doslej poznanega pod imenom ID.Aero. Ta bo na razstavnem prostoru požel precej pozornosti na račun zanimive kamuflažne grafike. Običajno proizvajalci v ta namen avtomobil odenejo v folijo, tokrat pa so ga pri Volkswagnu pobarvali. In to s kar 40 sloji barve. Nekatere izmed njih so konduktivne, spet druge služijo izolaciji, zaradi česar vozilo na eni strani bolje zadržuje temperaturo, hkrati pa (po zaslugi elektroluminiscence) nekoliko žari oziroma utripa v ritmu glasbe.

Interaktivnost vozila z okolico in voznikom se tu še ne konča. Avtomobil bo namreč opremljen s pametno klimatsko napravo, povezano z infozabavnim sistemom MEB. Tako bo recimo lahko zaznal bližino voznika in zagnal ogrevanje oziroma ohlajanje vozila, še preden bo voznik odprl vrata in sedel v vozilo. Zrak bo ob tem razpršen hitreje, kam bo usmerjen tok zraka, pa bo voznik (ali potnik) lahko določil z glasovnim ukazom, na primer "Volkswagen, moje roke so mrzle". Mimogrede, omenjeni infozabavni sistem MEB bo ponujal zaslon s premerom kar 38 centimetrov.

O konkretnih številkah in zmogljivostih so pri Volkswagnu za zdaj še bolj skopi, vseeno pa so postregli z dvema pomembnima podatkoma. Tako je recimo že jasno, da bo avtomobil ponujal skoraj tri metre (2,97 metra) dolgo medosno razdaljo, kar je obljuba za prostorno kabino. Doseg električnega sklopa naj bi po podatkih WLTP znašal kar 700 kilometrov, zanimivo pa bo videti, kolikšna bo ta številka v praksi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja