Toyotina prodaja v vzponu

Nova Toyota Auris se lahko pohvali z največjo rastjo prodaje v avtomobilskem srednjem C segmentu.

22. 3. 2013

Zasluge za uspešno prodajo in kar za 32-odstotni porast prodaje pa gredo tudi ali pa predvsem Aurisu Hybrid, ki v prvih dveh mesecih letošnjega leta obsega kar 50 odstotkov celotne Aurisove prodaje. Toyotin uspeh je še toliko večji, ker je prodaja celotnega segmenta nižja za 12 odstotkov.

V januarju se je prodaja Toyote Auris, kot že zapisano v primerjavi z lanskim januarjem povečala za 32 odstotkov, sledita pa Hyundai i30 z 30 odstotki in Kia Cee'd s prav tako 30 odstotki. Pozitivni so še Seat Leon (+ 7 %), ter Fiat Bravo, Nissan Leaf, Chevrolet Cruze, Honda Civic in Mazda3 s sedmimi odstotki. Največji 'minus ' v januarju so zabeležili pri Peugeotu z modelom 308 (- 45 %), Škoda z Octavio (-24 %),  Citroen s C4 (23 %) in Ford Focus z (21 %).

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri