Tudi Ferrari se ne bo odpovedal 12-valjnikom

14. 3. 2019 | Jure Šujica
Deli

Prav tako ne bodo prišli v poštev hibridni 12-valjniki.

12-valjni motorji se počasi poslavljajo iz avtomobilov. Pred časom smo tudi sami ugotovili, da jih v svoji ponudbi ohranja le še peščica avtomobilskih proizvajalcev, ki pa se vztrajno manjša. BMW naj bi tako njihovo proizvodnjo končal ob koncu življenjske dobe aktualne generacije serije 7, Mercedes-Benz pa je ravno na letošnjem avtomobilskem salonu naznanil, da bodo tovrstni motorji namenjeni le še avtomobilom znamke Maybach. Nekateri pa se vseeno ne dajo in med njimi je Ferrari, ki ga trenutno ponuja v modelu 812 Superfast.

Italijanski proizvajalec se zadnja leta sicer precej posveča zmanjševanju prostornin motorjev, uporabi turbo puhal, na poti pa naj bi bil tudi prvi hibridni pogonski sklop. A tako kot pri Lamborghiniju se tudi pri Ferrariju ne želijo odreči največjim motorjem, ki znamko spremljajo že vse od njenega nastanka. To je pred kratkim za britanski Top Gear potrdil tehnični direktor znamke Michael Leiters, ki ob tem zanika možnost hibridizacije tovrstnih sklopov.

»Atmosfersko polnjen 12-valjni motor ni motor z zmanjšano prostornino, poleg tega pa v njegovi hibridizaciji ne vidim nobenega smisla, zato se bomo trudili, da jih bomo kar najdlje izdelovali. Potrudili se bomo, da bodo kar najdlje ostali bistvo naše znamke. Da pa bi jih hibridizirali? V tem ne vidim smisla,« je bil jasen Leiters.

Ferrarijeva ponudba bo tako v prihodnje postajala vedno bolj raznovrstna, le čas pa bo pokazal, kako dolgo bodo lahko še uresničevali svoje želje.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"