Maserati Quattroporte s kompresorjem

Maseratijeva sloka limuzina v serijski podobi prisilnega polnjenja seveda še nima, je pa za to poskrbel tuner Novitec.

3. 9. 2010

4, 7-litrski osemvaljnik pod tlakom 0, 35 bara pridela kar 590 'konjev' moči (37 odstotkov več kot serijski) in 572 njutonmetrov navora. Temu primerne so tudi zmogljivosti, saj italijan z mesta do 200 km/h potrebuje manj kot 15 sekund, bitka z uporom vetra pa se konča šele pri 295 km/h. Zabava razumljivo ni poceni, tuner za predelavo namreč zahteva 19.900 evrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri