Z žargonom iz naslova imamo v mislih široko ponudbo tega nemškega tunerja, ki je po Audijevih S3 in R8 'nafriziral' še nekoliko bolj sveža modela S5 in RS6.
Zadnjega vam Nemci, če jim seveda pred tem pred nosovi pomahate s približno 10.000 evri, spravijo celo na krepkih 516 kilovatov (702 'konja') in 785 njutonmetrov navora. Za manj drzne se v MTM-ovem predelovalnem repertoarju za 5-litrski desetvaljnik z dvema turbopuhaloma najde 'čiptuning' (za okroglih 4.000 EUR), ki moč motorja (iz serijskih 426 kilovatov oz. 580 'konjev') poveča na 482 kilovatov (656 'konjev'), kar zadošča za vrhunski pospešek le 3, 9 sekunde z mesta do 100 km/h, končna hitrost pa znaša (omejenih) 310 km/h.
Za aktualnega S5 so MTM-ovi inženirji pripravili kompresor, s katerim 4, 2-litrski osemvaljnik 'pridiha' dobrih 371 kilovatov (505 'konjev'), kar zadošča, da celo (serijski) prestižnejši brat R8 pri pospeševanju z mesta do 100 km/h (s 4, 6 sekunde) zaostaja tri desetinke sekunde. MTM poleg predelav motorja ponuja še zmogljivejše zavore in podvozje, ki so kos dodatni konjenici pod motornim pokrovom.