Po M5 še M6

19. 8. 2008
Deli
Po M5 še M6

G-Powerjev 'Hurikan', tako namreč tuner imenuje kompresorsko predelavo BMW-jevega M5, je zajel še najzmogljivejšo odprto šestico.

Z uporabo kompresorjev ASA (ki delujejo s tlakom 0, 4 bara), o katerih smo pri Avto magazinu že pisali, so Nemci iz desetvaljnika tokrat iztisnili 467 kilovatov (ali več kot 70 kW manj od najzmogljivejše različice za hitrostna testiranja na Nardovem ovalu), kar zadošča za pospešek do 100 km/h v 4, 6 sekunde, dvestotica pade dobrih 7 sekund kasneje, kar je za 1.850 kilogramov težek kabriolet odličen rezultat. Končna hitrost sicer še ostaja omejena, a brez skrbi, elektronika priganjanje zaustavi šele pri hitrosti 320 km/h.

Za tako oplemenitenega M6 cabrio, ki poleg predelanega motorja vključuje še aerodinamični paket, zmogljivejše zavore in 21-palčna platišča, morajo Nemci odšteti vsaj 183.000 evrov.