Prvinski nagon?

Ne, pri Nizozemcih, kjer je nastala redkost na štirih kolesih, imenovana Spyker C8, zagotovo ne moremo govoriti o pretiranem avtomobilskem instinktu.

16. 5. 2009

Ustreznejša je analogija z (nekoč) zapeljivo igralko Sharon Stone, ki je ta prestižni avtomobil iz dežele tulipanov uničevala v neuspešnem nadaljevanju filma Prvinski nagon. Takrat je Spyker postal znan še avtomobilistično nekoliko manj izobraženi javnosti, kar zdaj skuša unovčiti tudi podjetni Nemec Roland Mayer iz MTM-a.

Tuner iz Wettstettna je namreč 4, 2-litrskemu osemvaljniku (z Audijevih polic) iz modela C8 Double 12 S pritaknil Lysholmov kompresor, ki poskrbi za 100 'konjev' večjo moč (serijsko jih zmore 400) in dodatnih 90 njutonmetrov navora (serijsko 480). Z drugimi predelavami motorja pri MTM-u za poseg, ki bo doletel zgolj štiri srečneže, zahtevajo krepkih 40 evrskih tisočakov, kar je še vedno 'le' dobrih 10 odstotkov Spykerjeve prodajne cene.

Ostaja vprašanje, kam bo avtomobilski prvinski nagon gnal petične kupce glede na dejstvo, da Nizozemci že tovarniško ponujajo tudi 600 'konjev' …

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri