Tushek se vrača na Salon Privé

Po Renovatiu TS 500 se sedaj v Veliko Britanijo na dogodek Salon Privé, ki bo potekal med petim in osmim septembrom odpravlja še z modelom TS 900.

Tushek se vrača na Salon Privé (foto: Newspress) Newspress
6. 8. 2019

Srečanje klasičnih avtomobilov Concours d’Elegance, ki vsako leto avgusta poteka v ameriškem Pebble Beachu velja za najbolj prepoznaven tovrsten dogodek na svetu, posledično pa je veliko tudi število tistih, ki se želijo tudi pokazati na tem dogodku. Podobni dogodki sicer vsako leto potekajo tudi v Evropi, pri čemer je najbolj prepoznaven tisti pri jezeru Komo v Italiji, vse bolj prepoznaven pa postaja tudi Salon Privé pred dvorcem Blenheim, nedaleč stran od Oxforda v Veliki Britaniji. Le-ta pa bo imel letos tudi nekaj slovenskega pridiha.

Organizatorji dogodka so se namreč za 14. izvedbo odločili, da bodo nanjo povabili tudi slovenskega izdelovalca športnih avtomobilov in avtorja superšpornika TS 900 H APEX, Aljošo Tushka. Na dogodku namreč gostijo tudi unikatne avtomobile oziroma vozila, izdelana v majhnih serijah, zaradi česar se bo Športnik iz Slovenije na dogodku najverjetneje počutil kot doma. Tušek je sicer na omenjenem dogodku z modelom Renovatio T500 nastopil že leta 2012.

Navdušeni nad hibridom

»Počaščeni smo, da se vračamo nazaj na Salon Privé. V minulih letih smo intenzivno razvijali napredne tehnološke rešitve za naš novi model, TS 900 H APEX, še posebno na področju električnega pogona vozila. Te komponente so sedaj vgrajene v naš najnovejši model, v minulih mesecih pa smo jih intenzivno preizkusili na dirkališču oziroma v podobnih pogojih. Naša ekipa se zato že veseli trenutka, ko bomo naš superšportni avtomobil predstavili elitnim strankam,« je dejal lastnik podjetja Tushek, Aljoša Tušek.

Organizatorje salona je sicer še posebno navdušil prav hibridni pogonski sklop vozila TS 900. Ta je namreč sestavljen iz 4,2-litrskega bencinskega osemvaljnika, podprtega s kompresorjem, kateremu družbo na sprednji iz zadnji osi delata dva elektromotorja. Moč vozila tako znaša 950 'konjev oziroma 699 kilovatov, ob teži 1.410 kilogramov pa lahko avtomobil do 100 kilometrov na uro pospeši v vsega 2,5 sekundah, končna hitrost pa znaša kar 380 kilometrov na uro.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri