Uradno: Bizzarinni je nazaj, skupaj z najbolj prepoznavnim modelom iz leta 1965

Podjetje je v Veliki Britaniji dobilo tudi novo tovarno.

Uradno: Bizzarinni je nazaj, skupaj z najbolj prepoznavnim modelom iz leta 1965 (foto: Bizzarinni) Bizzarinni
4. 4. 2022

Bizzarrini je ena izmed tistih avtomobilskih znamk, ki je velika večina laikov in tudi poznavalcev ne pozna najbolje – če sploh. To niti ni presenečenje. Butična delavnica je namreč obratovala manj kot 10 let, od leta 1964 do 1969, v tem času pa so se specializirali na proizvodnjo športnih avtomobilov. Sem štejemo tudi dirkalnike, ki so nastopili v Le Mansu in zanimivo bi bilo videti, v katero smer bi se podjetje razvijalo, če ne bi tako hitro (po le 140 izdelanih vozilih) propadlo.

Znamko Bizzarini, ki jo je ustanovil Giotto Bizzarrini, sicer tudi inženir pri znamkah Ferrari, Alfa Romeo, Lamborghini ter Iso so v zadnjih dveh desetletjih večkrat poskusili obuditi, tudi z novimi modeli, a to ni uspelo nikomur. Leta 2020 pa jo je nato prevzel Rezam Mohamed Al Roumi, lastnik podjetja Pegasus Brands Limited iz Kuvajta, ki ima v lasti številne prestižne avtomobilske salone.

24 vozil za začetek

Pred dnevi pa so pri Bizzarriniju dosegli nov pomemben mejnik. Italijanska znamka, ki se bo do nadaljnjega ukvarjala z izdelavo klasičnih modelov iz prvega obdobja izpred dobrega pol stoletja je namreč v novi britanski tovarni izdelalo prvi prototip 5300 GT Corsa Revival.

Gre za verjetno najbolj znan avtomobil delavnice, pri izdelavi sodobnika, narejenega po izvirnih načrtih pa so sodelovali tudi nekateri inženirji in dobavitelji, ki so bili priča tudi izdelavi prvotnih vozil. Ob tem so se zgledovali po izvirniku s številko šasije 0222, ki je leta 1965 slavil v svojem razredu na dirki za 24 ur Le Mansa, kjer je dosegel povprečno hitrost 169 kilometrov na uro. So pa za izdelavo nekaterih komponent, kot je rezervoar za gorivo, skrit v šasiji vozila, uporabili tudi tehniko 3D tiskanja.

Pri Bizzarriniju bodo sedaj izdelali 24 'pravih' avtomobilov, namenjenih premožnim kupcem, ki bodo svoja vozila dobili maja letos, prav vsak primerek pa naj bi prinašal kar najbolj avtentično izkušnjo in občutek zmagovitega dirkalnika. Koliko bo zanje potrebno odšteti pri Bizzarriniju niso razkrili. Je pa zato znano, da je to le začetek preporoda, saj novi lastniki znamke že pripravljajo tudi druge (obujene in nove) modele.