Uvodnik Dušan Lukič: Prazne obljube

14. 10. 2011 | Dušan Lukič
Deli
Dušan Lukič

V Avto magazinu se načeloma ne dotikamo političnih tem – res pa je, da je zgodbe o prometni zakonodaji in tistih, ki jo urejajo, le težko ločiti od politike. Zato se je te včasih le treba dotakniti.

V začetku decembra bomo imeli predčasne volitve. Da se je predvolilna kampanja že začela, dokazujejo tudi poskusi ene od strank, da bi se s posegi v prometno zakonodajo prikupila volivcem. Nič ni narobe, da v primeru, če zmagajo, res uvedejo 30-dnevni rok za 'polovičko', da uvedejo opozorila za manjše prekrške (med njimi prekoračitev hitrosti do 10 kilometrov na uro) in da obljubljajo ukinitev Agencije za varnost v prometu.

Ampak hkrati to na žalost dokazuje le, da ne razumejo osnovnega problema. In ta ni Agencija sama, ampak so ljudje, ki se pri nas ukvarjajo s prometno politiko. To so razni Zajci, Žlendri in podobni. Ja, ukinitev Agencije bi prihranila nekaj denarja (zato velik plus tudi tistemu, ki bo ukinil Urad vlade za podnebne spremembe in podobne bedarije), a za ureditev prometa in kazni na raven, ki bi jo pričakovali od sodobne države, to ne bo naredilo nič. Dokler bodo po državnih organih, ki se s tem ukvarjajo, strašili dinozavri, ki so že ničkolikokrat dokazali, da v resnici ne znajo drugega kot nesmiselno dvigati kazni, ne bo nič bolje.

Zato bo treba pred volitvami (med drugim) zelo natančno spremljati, kaj kdo pravi o prometni politiki in kaznih, hkrati pa na pozabite: nekateri (ali pa celo vsi) v politiki tudi lažejo (ali pa vsaj pozabijo na obljube). Se spomnite tistih, ki so pred prejšnjimi volitvami obljubljali, da bodo kazni naredili manj tiranske in bolj logične in primerne teži prekrška? Kot se je izkazalo, so bile vse skupaj le prazne obljube ...

Dušan Lukič

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol