V naslednjem desetletju bodo skoraj vsi Porscheji elektrificirani

Velik del avtomobilov pa bo na le zgolj z elektromotorji. A vse novice za ljubitelje bencinsko gnanih Porschejev vseeno niso slabe.

V naslednjem desetletju bodo skoraj vsi Porscheji elektrificirani (foto: Porsche) Porsche
16. 10. 2018

Porsche je z modelom Taycan napovedal korak naprej na področju elektrifikacije svoje avtomobilske flote. Hibridov iz Stuttgarta smo sicer že vajeni (pa ne le Mercedesovih), Taycan pa bo s prihodom na trg prihodnje leto prvi popolnoma električni Porsche moderne dobe. Razvoj električne mobilnosti naj bi nato pri Porscheju v prihajajočem desetletju stekel naprej z veliko hitrostjo, saj naj bi električni oziroma hibridni avtomobili že do leta 2025 dosegli petino celotne prodaje znamke.

O radikalnih načrtih znamke je za portal Automotive news Europe spregovoril finančni direktor podjetja Lutz Meschke. Ta je napovedal, da bo po modelu Taycan najverjetneje na trg do leta 2022 zapeljal prvi popolnoma električni SUV znamke Porsche, na splošno pa naj bi znamka, ko govorimo o velikih modelih s štirimi oziroma petimi vrati, v prihodnje stremela k njihovi popolni elektrifikaciji. Ob tem naj bi preskok naredili tudi med vstopnimi vozili z oznako 718, saj dosedanji rezultati testiranj kažejo, da bi bila takšna poteza ekonomsko smotrna.

911 ostaja (tudi) kot klasični 'bencinar'

Vseeno pa do popolne elektrifikacije celotne flote vozil ne bo prišlo. Meschke je namreč izključil možnost, da bi pri Porscheju v proizvodnjo poslali električno izvedbo modela 911. Ta bo namreč tudi v prihodnje ostala bencinsko gnana in s šestvaljno zasnovo motorja, pričakovati pa je, da bo na začetku prihodnjega desetletja na ceste zapeljala njena elektrificirana različica.

Zgornje napovedi pa na drugi strani pomenijo, da bomo vsaj še nekaj časa gledali klasične, bencinsko gnane Porscheje vseh vrst. Ne nazadnje je prav danes Porsche predstavil okrepitev v vrstah modela Panamera, Panamera GTS. Ta ob štirilitrskem motorju z dvema turbinama, ki sicer s 460 'konji' (338 kilovati) ni najmočnejši, prinaša nekoliko bolj športen videz tako limuzini kot karavanu z oznako Sport Turismo, po zaslugi zračnega vzmetenja pa bo nekoliko bolj dinamična tudi vožnja. Kdaj bosta avtomobila na voljo, sicer še ni znano, pričakovati pa ju je mogoče še pred koncem leta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri