V tretje: Fiat Fiorino

28. 5. 2008
Deli

Nemo in Bipper sta že nekaj časa na slovenskem trgu, zdaj pa se jima je pridružil še 'original' ? Fiatov Fiorino.

Vsi trije so si tehnično in oblikovno povsem enaki (z izjemo značk in napisov), je pa Fiorino vseeno neke vrste posebnež in izjema: je edini, ki ga lahko poganja Fiatov 1, 3-litrski Multijet 16V s 55 kilovati največje moči (bencinski motor 1.4 8V je enak kot v Nemu in Bipperju in je Peesajev), in je edini, ki zmore ob turbodizlu ponuditi robotiziran menjalnik. Je tudi edini, ki je naprodaj z dvema paketoma opreme (Base in Elegant). Za sedežema ima deljivo predelno mrežo (zaradi katere se lahko nakladalni del podaljša z 1, 5 na 2, 5 metra).

Dostavniček, ki ga sicer za vse tri znamke izdelujejo v Fiatovi tovarni v Turčiji, je pod to blagovno znamko naprodaj za ceno od 10.188 evrov. S turbodizlom je za slabih 1.500 evrov dražji. V osnovi ima (med drugim) serijsko zatemnjene šipe, zavorni ABS in eno varnostno blazino, kot Elegant pa še ena drsna vrata na boku, tipalo za zunanjo temperaturo, električni paket (daljinska ključavnica, pomik šip), po višini in v ledvenem delu nastavljiv voznikov sedež in boljše notranje oblazinjenje. Elegant je približno 800 evrov dražji.

Foto: Fiat

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"