V upanju na boljše čase

15. 8. 2012
Deli
V upanju na boljše čase

Ford, Renault in Opel predvidevajo boljše čase v centralni Evropi.

Navkljub krizi, ki se kar noče in noče posloviti, nekatere avtomobilske znamke vseeno vidijo svetlo prihodnost. Prav centralna Evropa naj bi nudila namreč še precej neizkoriščenih možnosti, trg pa naj bi bil dovolj dinamičen za še večjo avtomobilsko prodajo.

V prid govori dejstvo, da je v centralni, predvsem pa v vzhodni Evropi še vedno v uporabi precej starih vozil, katerih lastniki bi v prihodnosti lahko omenjena vozila zamenjali za nova. Področje centralne in vzhodne Evrope je kriza najbolj prizadela v letih 2007-2008, ko je prodaja novih avtomobilov upadla za kar 41 odstotkov, v številkah iz 1,3 milijona na skromnih 750.000. Številke se nanašajo na 10 glavnih severno-centralno evropskih trgov, pri čemer so nekateri še posebej prizadeti.

Na Madžarskem so denimo leta 2007 prodali več kot 200.000 novih avtomobilov, lani zgolj 61.000. Podoben padec se je zgodil Romuniji - v letu 2007 je bilo prodanih 367.000 novih avtomobilov, lani več kot pol manj, zgolj 168.400. Vendar pa so prav ti trgi upanje, da se lahko obrne na bolje. V prvih mesecih letošnjega leta, je prodaja novih avtomobilov boljša za približno 10 odstotkov, kar pomeni, da bi se, sicer počasna vrnitev na obdobje najboljše prodaje še kako poznala pri končnih številkah.

So pa seveda tudi znamke, ki ne tarnajo. Volkswagen oziroma njegove poddružbe, se ne pritožujejo. Razlog je preprost - v regiji ima Volkswagen zelo velik vpliv, njegovi avtomobili pa so zelo priljubljeni. V težkih časih še toliko bolj, ko ljudje, če že dajo, denar raje dajo za preverjeno kvaliteto.